اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960515256565819

جلوگیری از تخریب خانه شهر کرمان

خانه شهر کرمان به کرمانی‌ها بازگردانده شد!

کد: 13960515256565819

https://goo.gl/46mHRJ

، تهران , (اخبار رسمی): علی‌اصغرخان اصفهانی، از اولین گروه معماران ایرانی و هم‌دوره با پیرنیا بود که اوایل سال ۱۳۴۸ «خانه – شهر» کرمان را در میدان فلسطین، خیابان شورا بنا نهاد. با «تریپ باما» همراه شوید و بشنوید از عاقبت این خانه فرهنگی.

خانه شهر کرمان به کرمانی ها بازگردانده شد!
خانه شهر کرمان به کرمانی‌ها بازگردانده شد!

به گزارش سایت تریپ با ما، علی‌اصغرخان اصفهانی، از اولین گروه معماران ایرانی و هم‌دوره با پیرنیا بود که اوایل سال ۱۳۴۸ «خانه – شهر» کرمان را در میدان فلسطین، خیابان شورا بنا نهاد. خانه‌ای برای همه مردم کرمان که مردم شهرش دست به دست هم داده و ماهانه ۱۵ ریال برای ساختش هزینه کردند. از آن پس این خانه با نام خانه شهر به عنوان نماد فرهنگی شهر کرمان شناخته شد.
واقع شدن این خانه در میان سینما، میدان فرهنگی و پارک کرمان مکان فرهنگی را ایجاد نموده و فضایی گرم و صمیمی برای تجمیع کرمانی‌ها معیا ساخته است. با «تریپ باما» همراه شوید و بشنوید از عاقبت این خانه فرهنگی

خانه شهر از بدو تاسیسش کاربری‌های مختلفی را به خود دید. به طور مثال، مدتی به عنوان دادگاه از آن استفاده می شد، مدتی محل برگزاری جشنواره‌های ملی، هنری بود و گروه‌های بلژیکی در آن نوازندگی می کردند، مدتی نیز، جشنواره‌های فیلم کودک، رشد و … در آن برگزار می‌شده است.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]