اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256675819

جشنواره روز ملی دریای خزر در سواحل چاف و چمخاله

کد: 13960516256675819

https://goo.gl/hjDbkJ

، تهران , (اخبار رسمی): شمال یکی از این مقاصد است اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید از شما دعوت می‌کنیم به مناسبت روز ملی دریای خزر در جشنواره مردمی ساحل چاف و چمخاله شرکت کنید و شمالی متفاوت را برای خود رقم زنید. با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از جزئیات این جشنواره ساحلی.

جشنواره روز ملی دریای خزر
جشنواره روز ملی دریای خزر در سواحل چاف و چمخاله

چمخاله از مناطق ساحلی شهرستان لنگرود در استان گیلان است که در حدود ۱۰ کیلومتریِ شرق لنگرود واقع شده و اغلب به نام چاف و چمخاله آن را می شناسند.

تابستان است و فصل سفر! یکی از سفرهای محبوب این فصل اما سفر به شهرهای ساحلی و شنا در آب های آبی دریاهاست. شمال یکی از این مقاصد است؛ مقصدی که هر سال میزبان تعداد بیشماری گردشگر از سراسر کشور بخصوص تهران است. اگر شما هم جزء این دسته از مسافرین هستید و قصد سفر به شمال کشور را دارید از شما دعوت می‌کنیم به مناسبت روز ملی دریای خزر در جشنواره مردمی ساحل چاف و چمخاله شرکت کنید و شمالی متفاوت را برای خود رقم زنید. با «تریپ باما» همراه شوید تا بشنوید از جزئیات این جشنواره ساحلی.

چمخاله از مناطق ساحلی شهرستان لنگرود در استان گیلان است که در حدود ۱۰ کیلومتریِ شرق لنگرود واقع شده و اغلب به نام چاف و چمخاله آن را می شناسند.
ساحل چمخاله نزدیکترین ساحل به لنگرود بوده و یکی از بهترین و زیباترین ساحل‌های ماسه ای ایران را دارد از این رو این ساحل به مناسبت روز ملی دریای خزر برای این جشن انتخاب شده است.

دراین جشنواره فعالیت‌هایی چون پرواز بادبادک‌ها، بازی‌های بومی محلی مانند طناب‌کشی و لافند بازی، طراحی با گوش ماهی و صدف، پاک‌سازی ساحل، اجرای نمایش تئاتر و موسیقی سنتی، ساخت مجسمه‌های شنی با شن و صدف، ورزش‌های آبی و هوایی، قایق‌سواری، بازدید از غرفه صنایع دستی و گردشگری، و برنامه‌های ویژه کودکان(مسابقه نقاشی و…) در انتظار شما هستند تا روزی هیجان‌انگیز را برایتان رقم زنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی