اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115585541

بهترین راه برای حل مشکل لغو شدن پرواز یا تاخیر آن چیست؟

اینترنت حلال مشکلات

کد: 13950616115585541

http://goo.gl/lDuwND

، تهران , (اخبار رسمی): کنسل شدن پرواز در هر کشوری ممکن است اتفاق بیافتد که دلایل متعددی هم دارد که گاه اجتناب ناپذیر است. نامساعد بودن شرایط جوی، دلایل امنیتی، نقص فنی هواپیما تنها چند نمونه از این دلایل است.

بهترین راه برای حل مشکل لغو شدن پرواز یا تاخیر آن چیست؟

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، پروازهای ایران هم از مشکل لغو پرواز یا تاخیر، در امان نیستند. ممکن است روزانه چندین در پرواز در فرودگاه های کشور لغو شود یا با تاخیر مواجه شود، طبیعتا برای هیچ مسافری خوشایند نیست که پروازش لغو شود یا تاخیر داشته باشد، چون در این شرایط مساله فقط به همین تاخیر یا لغو پرواز ختم نمی شود، بعد از این اتفاق مسافر، دچار مشکلات زیادی می شود، اول از همه این که باید دنبال پرواز جایگزین بگردد و در صورتی که پیدا نکند، تمام برنامه هایش به هم می ریزد و در نهایت باید تا پرواز بعدی که ممکن است فردای آن روز، باشد یا شب همان روز باشد، معطل بماند و علاوه بر این که وقت زیادی هدر می رود، باید برای ماندن تا پرواز بعدی جایی در نظر بگیرد که این هم یعنی پرداخت هزینه اضافی و پیش بینی نشده.

در صورتی که مسافر دنبال پرواز جایگزین باشد یا باید به غرفه های شرکت هایی هواپیمایی که در فرودگاه مستقر هستند مراجعه کند که این مساله هم چندین مشکل به همراه دارد، اول از همه این که تنها چند شرکت هواپیمایی در فرودگاه ها غرفه دارند که همیشه هم باز نیستند، در صورتی هم که باز باشند تنها پروازهای سیستمی را ارائه می دهند و اصلا ممکن است پرواز مورد نظر مسافر را نداشته باشند.

راه دیگری که مسافر برای پیدا کردن پرواز جایگزین دارد دلال هایی هستند که در فرودگاه ها حضور دارند و ممکن است بلیط پرواز جایگزین را داشته باشند، اما به چندین برابر قیمت اصلی آن را به مسافر می دهند.

در نتیجه این شرایط مسافر بدون پرواز، بدون جایی برای ماندن تا پرواز بعدی، سرگردان و آشفته در فرودگاه، بدون پیدا کردن پرواز جایگزین باقی می ماند!

اما بهترین و مناسب ترین راه حل مشکل به این بزرگی و بسیار ناراحت کننده چیست؟

دلال ها؟ غرفه ها؟ پرواز بعدی که ممکن است فردای آن روز باشد؟! مطمئنا نه!

اینترنت این روزها خیلی از همین دست مشکلات را برطرف می کند، آن هم ظرف چند دقیقه!

سامانه رزرو و خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار، فلایتیو یکی از ساده ترین راه هایی است که یک مسافر درمانده بدون پرواز، می تواند با استفاده از آن به سرعت و با بهترین نرخ پرواز، بلیط تهیه کند، بدون گرفتار شدن در دام دلال ها، بدون مراجعه به غرفه های فرودگاه و ...

به کانال تلگرام  فلایتیو بپیوندید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی