اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117445431

تولید 70درصدلعاب کاشی وسرامیک کشوردرهمدان

کد: 13950617117445431

http://goo.gl/585OvR

، تهران , (اخبار رسمی): 70درصد لعاب کاشی و سرامیک کشور از 272 معدن فعال در استان همدان تولید می‌شود.

تولید 70درصدلعاب کاشی وسرامیک کشوردرهمدان

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت همدان با بیان این مطلب گفت: سالانه حدود هشت میلیون تن انواع مواد معدنی از این معادن استخراج می شود.
تلاش بر این است تا در زمینه مواد معدنی دارای ظرفیت صنایع فرآوری ایجاد شود.
حمید رضا متین با بیان اینکه استان همدان دومین دارنده ذخایر و سومین تولید کننده دولومیت کشور در کور است افزود: برای ساخت واحدهای استحصال منیزیم از دولومیت قرار است سرمایه‌گذاری بزرگی سوی شستا و سرمایه‌گذار خارجی انجام شود و در صورت تحقق تحول برزگی در بخش معدن استان رخ خواهد داد..
وی مشکلات منطقه‌ای، مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی را از عوامل تعطیلی 22 درصد از واحد های معدنی استان همدان برشمرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان بر فرآوری مواد معدنی برای جلوگیری از خام‌فروشی تاکید و تصریح کرد: این روند در همدان آغاز شده اما چندان رضایت بخش نیست و باید برای فعال تر شدن آن تلاش کنیم.
وی با اشاره به ارزش افزوده 3 هزار درصدی ،  فرآوری سیلیس در کارخانه فروسیلیس غرب پارس ، در برخی واحدها نیز فرآوری در حد دانه‌بندی است که ارزش افزوده بالایی ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار