اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117455431

دستاورد دولت یازدهم در بخش معدن اعلام شد

شناسایی 25 درصد از پهنه معدنی کشور

کد: 13950617117455431

http://goo.gl/K7ztI3

، تهران , (اخبار رسمی): دست کم 25 درصد از پهنه معدنی کشور در دوره سه ساله استقرار دولت تدبیر وامید از طریق تعریف و مطالعه پهنه های معدنی شناسایی شد.

شناسایی 25 درصد از پهنه معدنی کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت، معاون امور معادن و صنایع معدنی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 200 هزار کیلومتر ژئوفیزیک هوایی در همین مدت در کشور انجام شده است که این میزان 20 هزار کیلومتر از کل عملیات انجام شده در ده ها سال گذشته بیشتر است.

جعفر سرقینی با بیان اینکه در بخش نقشه برداری هم 110 نقشه کاربردی زمین شناسی از سال 92 تاکنون تهیه شده است افزود: این در حالی که مجموع نقشه های تهیه شده تا این سال 130 مورد بوده است.

وی به تکمیل زنجیره فرآوری مواد معدنی برای کاهش خام فروشی اشاره و تصریح کرد: از سال 92 و روی کار آمدن دولت تدبیر و امید ، فروش سنگ آن از 22 میلیون تن به 4 میلیون تن در سال 94 کاهش یافت و در مقابل صادرات مواد معدنی فرآوری شده مانند کنسانتره افزایش یافت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار