اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117685586

سرپرست تیم تیراندازی شرکت ملی ‌حفاری ایران:

هدف‌مان قهرمانی لیگ برتر کشور است

کد: 13950617117685586

http://goo.gl/YkC9im

، تهران , (اخبار رسمی): سپیدار بختیاری، سرپرست تیم تیراندازی شرکت ملی حفاری ایران در خصوص لیگ برتر امسال گفت: تنها هدف این تیم قهرمانی در لیگ برتر کشور است.

هدف‌مان قهرمانی لیگ برتر کشور است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  سپیدار بختیاری ‌در خصوص عملکرد تیمش در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: در این هفته از رقابت‌ها ‌پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به مصاف تیم‌های قدرتمند پاس قوامین و سمنان رفتیم.
وی ادامه داد: ‌در هفته‌های ابتدایی مسابقات، بازیکنان کمی هماهنگ نیستند و هنوز جا نیفتاده‌اند ولی خدا را شکر بازیکنان‌مان در دو هفته ابتدایی لیگ عملکرد بسیار خوب و مطلوبی داشتند.
سرپرست تیم تیراندازی شرکت ملی‌حفاری ایران بیان داشت: در هفته اول به مصاف تیم پاس قوامین رفتیم و با توجه به این‌که این تیم در رشته تفنگ بسیار قدرتمند است، متاسفانه بازی را به آن‌ها واگذار کردیم ولی در بخش تپانچه موفق شدیم با اختلاف، این تیم را شکست دهیم. در کل به نظرم بازی خوبی برابر پاس قوامین داشتیم.
بختیاری با اشاره به دیدار تیمش در هفته دوم مسابقات برابر نماینده سمنان، عنوان کرد: ‌سمنان تیم بسیار خوب و محکمی است و ما با عملکردی که مقابل این تیم داشتیم، توانستیم در هر دو بخش تفنگ و تپانچه حریف را شکست دهیم.
وی بیان داشت: ‌امسال نیز با تیمی جوان وارد رقابت‌ها شدیم و از نظر سن و سال، جوانترین تیم را  در لیگ برتر در اختیار داریم، البته نفرات با تجربه هم در تیم داریم. امسال سعی می‌کنیم با قدرت در لیگ برتر ظاهر شویم و روی سکو باشیم.
سپیدار بختیاری تاکید کرد: امسال تنها هدف‌مان قهرمانی در لیگ برتر کشور است و با توجه به ترکیبی که داریم و تمریناتی که پشت سر گذاشته‌ایم، می‌توانیم به این مهم دست پیدا کنیم. به هر حال تنها قهرمانی مدنظرمان است.
مربی تیم تیراندازی ملی‌حفاری در پایان در خصوص برگزاری مسابقات هفته‌‌های سوم و چهارم، گفت:‌ این هفته‌ها 25 و 26 شهریورماه برگزار خواهند شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش