اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118035687

فناپ در ایرانکام نوزدهم

کد: 13950617118035687

http://goo.gl/muoeop

، تهران , (اخبار رسمی): هلدینگ فناپ با همراهی شرکت‌های اتیک، باران‌تلکام، فرتاک، فناپ‌تلکام و ابرآروان در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر مشهد به نام "ایرانکام" حضور پیدا کرد.

فناپ در ایرانکام نوزدهم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناپ، "ایرانکام" نوزدهم با حضور شرکت‌های فعال صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات طی روزهای 12 تا 16 شهریورماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برپا شد و شرکت‌های داخلی و خارجی آخرین محصولات خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

هلدینگ فناپ نیز امسال با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه‌اش اتیک، باران‌تلکام، فرتاک، فناپ‌تلکام و ابرآروان به معرفی آخرین محصولات و خدمات خود پرداخت.

اتیک در این دوره از نمایشگاه، در غرفه فاوا مشهد (سالن ابوسعید) حضور داشت و راهکار هوشمند مدیریت حمل و نقل عمومی، راهکار جامع مدیریت پرداخت خرد، اپلیکیشن شارژ "من‌کارت"، اپلیکیشن خرید شارژ "ماناپی" و سامانه *720# را به علاقمندان و دوستداران تکنولوژی معرفی کرد.

باران‌تلکام نیز با معرفی "آیو" و فرتاک نیز با به نمایش گذاشتن تجهیزاتی نظیر چاپگر، دستگاه‌های پول‌شمار و سورتر به ایرانکام رفت. مجموعه فناپ‌تلکام که به عنوان اپراتور ارتباطات ثابت (FCP) مجوز فعالیت گرفته است نیز به همراه شرکت ابرآروان که در حوزه شبکه توزیع‌ محتوا وCDNها فعالیت می‌کند در این نمایشگاه حضور  داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش