اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119515614

در چابهار برگزار شد

همایش بزرگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده

کد: 13950620119515614

http://goo.gl/PbqB85

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن اول ذیحجه و سالروز جاودانه ترین و آسمانی ترین پیوند گیتی همایش بزرگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

همایش بزرگ ازدواج و تحکیم بنیان خانواده

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار،معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد چابهار با اشاره به هدف توانمند سازی بانوان و ارتقاء مهارت های خانوادگی در حفظ و تحیکم بنیان خانواده گفت: با افزایش سطح آگاهی جوانان و خانواده ها وهمچنین آموزش و فرهنگ سازی جهت بهبود مسایل اجتماعی در بین حاشیه نشینان شهر چابهار، باید جامعه را به سمت و سویی سوق داد که جوانان شرایط ازدواج آسان داشته باشند تا مشکلات فراوان به عنوان مانعی جدی در مسیر ازدواج جوانان قرار نگیرد.

 نصیر بارکزهی با اعلام مطلب بالا افزود: حضور جمعیت جوان سالم و با نشاط منجر به افزایش مشارکت اجتماعی و اقتصادی و عامل افزایش تولید و سرمایه و همچنین باعث ارتقاء سطح آموزش، بهداشت و اشتغال جوانان می گردد که نقشی بسزا در تقویت بنیان اقتصادی خانواده خواهد داشت.

وی همچنین افزود: چالش های حال حاضر و آینده جمعیتی، بستگی زیادی به نحوه بهره برداری از این فرصت های طلایی و تبدیل آن به فرصت اقتصادی و اجتماعی دارد که مستلزم مقتدر سازی جوانان برای توسعه اقتصادی، گسترش فرصت های شغلی سرمایه گذاری مطلوب، بهبود کیفیت سرمایه انسانی و فراهم کردن حضور زنان در بازار کار است.

بارکزهی خاطرنشان کرد: این همایش در راستای تحقق راهبردی اجتماعی و فرهنگی سازمان و حمایت از قشر جوان و نهادینه کردن مقوله ازدواج سالم و تبیین مهارت های زندگی با همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان با همکاری موسسه مردم نهاد گوهر صدف برگزار شد. گفتنی است در حاشیه این همایش کارگاه آموزشی مهارت های زندگی توسط کارکنان اداره بهزیستی شهرستان چابهار برگزار شد.

در پایان این همایش هدایایی نیز از طرف سازمان منطقه آزاد چابهار به زوج های جوان اهداء گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش