اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119965586

به میزبانی هیئت مازندران و دانشگاه تهران برگزار شد

لیگ دسته یک تیراندازی بانوان

کد: 13950620119965586

http://goo.gl/IUFNsx

، تهران , (اخبار رسمی): هفته دوم لیگ دسته یک تیراندازی بانوان دیروز در حالی برگزار شد که دو تیم هیئت بوشهر و هیئت قزوین در استراحت به سر می بردند.

لیگ دسته یک تیراندازی بانوان

 به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، رقابتهای لیگ دسته تیراندازی بانوان در هفته دوم خود، دیروز به  میزبانی هیئت مازندران و دانشگاه علوم انتظامی در حالی دنبال شد که در رشته تفنگ هیئت مازندران، هیئت قم و دانشگاه تهران با غلبه بر حریفان پیروز میدان بودند.
در همین راستا، در رشته تپانچه بادی تیم های هیئت مازندران، رعد تهران و پاس جوان به عنوان برترین ها شناخته شدند.
در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، فروغ هدایت از دانشگاه علوم انتظامی با امتیاز 405٫8 در مکان اول ایستاد و دیگر تیراندازان، درسا  رحتمی از پاس جوان با امتیاز 404٫7 در مکان دوم و فاطمه معینی از رعد تهران با امتیاز 401٫9 در مکان سوم ایستاد.
همچنین در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز، مریم خوانساریان با امتیاز 379 از دانشگاه تهران و زهره میرشکاری با امتیاز 370 و لیلا زنده دل با امتیاز 369 هر دو از هیئت مازندران به ترتیب در جایکاه های اول تا سوم قرار گرفتند.
یاد آور می شود این سری از رقابتها در محال سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی در حالی برگزار شد که دو تیم هیئت بوشهر در گروه الف و هیئت قزوین در گروه ب در استراحت به سر می بردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش