اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620120615431

باحضور نعمت زاده انجام شد

بازدید از طرح تولیدی بطری های سبک در ارومیه

کد: 13950620120615431

http://goo.gl/qRwqvG

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر صنعت، معدن وتجارت در سفر یک روزه به استان آذر بایجان غربی از طرح تولیدی بطری های سبک شرکت زاب سان واقع در شهرک صنعتی فاز 3 شهرستان ارومیه بازدید کرد.

بازدید از طرح تولیدی بطری های سبک در ارومیه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت؛ سبک شرکت زاب سان  تولید کننده انواع بطری های شیشه ای است که با 803 میلیارد ریالی و 22 میلیون یورو سرمایه گذاری ریالی و ارزی با اشتغال زایی  303 نفر فعالیت می کند.

ظرفیت اسمی این واحد تولیدی 80 هزارتن انواع بطری شیشه ای است که در صنایع مختلف کابرد دارد.
شهرک صنعتی فاز 3 ارومیه در کیلومتر 35 جاده ارومیه به سلماس قرار دارد  که عمده واحد های مستقر در آن با سرمایه گذاری های مشترک خارجی در حال فعالیت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید