اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950622122545431

نعمت زاده اعلام کرد

احیای نیمی ازواحدهای تولیدی راکد کشور

کد: 13950622122545431

http://goo.gl/thfU10

، تهران , (اخبار رسمی): 50 درصد واحدهای تولیدی و صنعتی راکد کشور تا پایان امسال مجددا راه اندازی و احیا می شود.

احیای نیمی ازواحدهای تولیدی راکد کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارومیه با بیان این مطلب گفت: به 7 هزار واحد تولیدی راکد در چند ماه گذشته تسهیلات بانکی پرداخت شد و تا پایان شهریور ماه به 10 هزار واحد تسهیلات رونق پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سفر یک روزه به استان آذربایجان غربی ، پنج واحد تولیدی این استان راه اندازی شد افزود: با افتتاح این واحدها در مجموع برای 400 نفر شغل ایجاد شد.

محمدرضا نعمت زاده به مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و استان آذربایجان غربی نیز اشاره و تصریح کرد: تلاش می کنیم با حل مشکلات مربوط به سرمایه در گردش این کارخانه ها، این واحدهای تولیدی و صنعتی را احیا و راه اندازی مجدد کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار