اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123065070

کمپین تهرانی های مهربون در جمع بیماران ام اس

کد: 13950623123065070

http://goo.gl/RPRT7q

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین تهرانی های مهربون روزی سرشار از لطف و همدلی را درجمع بیماران مبتلا به ام اس آسایشگاه خیریه کهریزک رقم زدند.

کمپین تهرانی های مهربون در جمع بیماران ام اس

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در آستانه روز ملی آسایشگاه خیریه کهریزک و به مناسبت عید سعید قربان ، برنامه رادیویی " به همین راحتی " در جمع بیماران مبتلا به ام اس حاضر شدند تا یک روز شاد و متفاوت را در حضور این عزیزان کهریزکی رقم بزنند.

کمپین تهرانی های مهربون که تشکلی مردمی در رادیو تهران است وبه همراه عوامل این رادیو در مراکز خیریه حاضر می شوند تا لبخند رضایت از زندگی را بر لبان بیماران بنشانند. این کمپین در روز عید قربان آسایشگاه خیریه کهریزک و بیماران مبتلا به ام اس را مهمان  برنامه شان کردند  و با همراهی مردم و کهریزک مقصد هنرنمایی و مهربانی های خود قرار داده و شایسته ترین دلجویی ها را نثارشان کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه