اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123575586

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک در آزادی برگزار می شود

هدف گیری مردان تیرانداز به سیبل

کد: 13950623123575586

http://goo.gl/ab3y1Z

، تهران , (اخبار رسمی): هفته سوم و چهارم لیگ برتر مردان با حضور 48 تیرانداز به میزبانی هیئت سمنان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

هدف گیری مردان تیرانداز به سیبل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها از سری دهمین دوره لیگ برتر تیراندازی می باشد که در هفته سوم و چهارم به میزبانی هیئت سمنان و با حضور 48 تیرانداز از  7 تیم، نیروی زمینی ارتش، هیئت سمنان، شرکت ملی حفاری، پاس ناجا،  هیئت کرمان، مقاومت و هیئت فارس در روز های پنج شنبه و جمعه  25 و 26 شهریور ماه در محل سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
یادآور می شود که با برگزاری لیگ برتر تیراندازی مردان در روز پنج شنبه تیم هیئت فارس و در روز جمعه تیم پاس ناجا در استراحت به سر می برد.
همزمان با برگزاری لیگ برتر تیراندازی، رقابتهای دسته یک مردان نیز در هفته دوم خود عصر روز جمعه پیگیری می شود.
8 تیم هیئت بوشهر، پاس جوان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، دانشگاه تهران، شهرداری بندرعباس، هیئت کرمانشاه ، نظام مهندسی ساختمان  قم و اداره کل آموزش پرورش آذربایجان غربی در این رقابتها حضور دارند.
این مسابقات نیز به میزبانی پاس جوان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی دنبال می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش