اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124115614

برگزاری جلسه پروژه باز مهندسی فرآیند سازمان

کد: 13950623124115614

http://goo.gl/A1fJpZ

، تهران , (اخبار رسمی): جلسه پروژه باز مهندسی فرآیندهای سازمان با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار و مدیر پروژه برگزار شد.

برگزاری جلسه پروژه باز مهندسی فرآیند سازمان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار ، عبدالرحیم کردی رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد چابهار اجرایی کردن پروژه  فرآیندهای باز مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهار را هدف نهایی سازمان دانست و افزود: برای اجرایی کردن فرآیند های باز مهندسی سازمان ضمن داشتن تجربیات مدیریتی بایستی از همیاری همکاران بهره گیریم و برای موفقیت یک سازمان و برای اینکه بتوانیم خروجی قابل ارزیابی و رضایت بخشی داشته باشیم نیازمند حرکت به سمت رویکرد فرآیندی در انجام ماموریت ها و به صورت همدلانه و مصمم در راستای تحقق اهداف سازمان گام برداریم.

مدیرعامل سازمان در ادامه گفت: براساس ماموریت هایی که برای سازمان تعریف شده است فرآیندها شکل می گیرد و این فرآیندها، به فرآیندهای مدیریتی، پشتیبانی و اصلی تنظیم شود و در اختیار همه مدیران بایستی قرار بگیرد و براساس این فرآیند ها جدول های چارت سازمانی در بخش های مختلف تعیین شود و هر مدیریت یک ساختار داشته باشد، دستورالعمل ها و شاخص های ارزیابی در این فرآیندها در سازمان خیلی مهم هستند و متناسب با اهداف کمی برای حوزه ها تعریف شده است و شاخص های ارزیابی توسط مدیریت فهرست شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: دستورالعمل ها باید به روز شوند و بازنگری کلی صورت پذیرد.

کردی یادآور شد: آنچه که برای سازمان اهمیت ویژه دارد براساس ماموریت و اهداف که برای سازمان تعیین شده به شیوه هایی قابل ارزیابی و بهبود مستمر باشند و بتوانیم در یک فرآیند کاملا شفاف و روشن و با سرعت در واقع فعالیت ها را دنیال کنیم و انجام بدهیم و این هدف غایی سازمان است، که انجام در این پروژه بوده است.

گفتنی است این پروژه شامل چهار فاز و در طی 163 روز شامل فازهای شناخت و امکان سنجی، مدلسازی و مستند سازی فرآیندها، اصلاح و بهبود روشها و آموزش و پیاده سازی اجرا خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]