اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623124725431

جایگاه ممتاز گیاهان دارویی در اقتصاد ملی

کد: 13950623124725431

https://goo.gl/ndLJGo

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل صنایع غذایی ، دارویی و بهداشتی وزارت صنعت ، معدن و تجارت بر جایگاه ممتاز گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی در اقتصاد ملی تاکید کرد.

جایگاه ممتاز گیاهان دارویی در اقتصاد ملی

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت معدن و تجارت  صادقی نیارکی  در سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی،فرآورده های طبیعی و طب سنتی جایگاه بخش گیاهان دارویی و فرآورده های طبیعی در سیاستهای اقتصاد مقاومتی و توسعه صنعتی را پراهمیت برشمرد .  

صادقی نیارکی با بیان ضرورت توجه به حوزه گیاهان دارویی در کشور ، بکارگیری سیاستهای ارتقاء سطح فناوری ، توسعه تشکل های تخصصی، افزایش توان رقابت پذیری صنعت ، استفاده حداکثری از توان داخلی در بخش گیاهان دارویی ، تقویت خوشه های کوچک و توسعه صادرات را جهت توسعه روزافزون امری ضروری دانست 
 وی اعلام کرد :  موقعیت ممتاز جغرافیای و گونه های متنوع گیاهان دارویی ، دانش مناسب انسانی از مزیت های کلیدی این بخش می باشد.  
در این نمایشگاه بیش از500 شرکت حضور داشته که به ارائه 1400 محصول جدید پرداختند ، همچنین حدود130 نهاد ، سازمان ومرکزتحقیقاتی حضور پیدا نمودند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت صنعت، معدن و تجارت

در حال حاضر متولی بخش ساخت و بازرگانی در ایران وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از لحاظ ساختار سازمانی به سه بخش اصلی تقسیم می شود. حوزه ستادی، حوزه سازمان های تابعه و حوزه سازمان های استانی که در 31 استان کشور مستقر هستند. راهبری هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی کشور از وظائف اصلی در حوزه های ستادی، سازمانی و استانی است. بخش ستادی عمدتا مسئولیت سیاست گذاری، پشتیبانی، برنامه ریزی عملیاتی، نظارت، پایش وضعیت و رسیدگی به مسائل کلان هر سه بخش صنعت، معدن و بازرگانی را بر عهده دارد. سازمان های تابعه نیز مسئولیت توسعه و اجرای سیاست ها و برنامه های حاکمیتی در حوزه ماموریت خود را بر عهده دارند که این اقدامات با مشارکت بخش خصوصی و یا به صورت مستقل توسط این سازمان ها انجام می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش