اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950625126645797

اعلام محدودیتهای ترافیکی پایان هفته

کد: 13950625126645797

https://goo.gl/KifLbC

، تهران , (اخبار رسمی): محدودیتهای ترافیکی پایان هفته در دو محور اعلام شد.

محدودیتهای ترافیکی پایان هفته

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی پلیس راه کشور ،محدودیت های ترافیکی آخر هفته در دو محور اعلام شده است . بنا  به اعلام  پلیس راه کشور محور کمربندی دهلران - اندیمشک در ساعت 1:00 روز پنج شنبه مورخ 95/06/26 به علت بارش شدید باران و آب گرفتگی مسدود گردید و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران در حال انجام است.

همچنین محور فرعی اولنگ به شاهرود در استان های گلستان و سمنان از ساعت 11:30 مورخ 95/01/29 به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب و خرابی جاده تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ناجا

این کشور در بیش از دو هزار سال قبل و در دوران سلسله هخامنشیان اولین بنیانگذار سیستم حکومتى گسترده امپراطورى مى باشد. از آنجا که هر حکومتى نیازمند به نظم و امنیت مى‌باشد در نتیجه کشور ما انواع سیستمهاى ایجاد نظم و امنیت را در طى تاریخ مورد آزمایش قرار داده است. اما سیستم نوین ایجاد نظم و امنیت داخلى یعنى سازمان پلیس در ایران به حدود یکصد سال پیش مربوط مى‌‌باشد. شاه قاجار ناصرالدین شاه در سفرهاى سه گانه خود به اروپا و مشاهده پلیس نوین در آن کشورها و با استخدام یک مستشار بلژیکى به نام کنت دو بینو اولین سیستم پلیسى جدید را در ایران پایه گذارى نمود. این پلیس در طى یکصد سال گذشته و تا پیروزى انقلاب اسلامى در بهمن سال 1357 از فراز و نشیبهاى متفاوت برخوردار بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]