اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129155070

مولودی برای مادر بزرگ های کهریزک

کد: 13950628129155070

https://goo.gl/QHIW97

، تهران , (اخبار رسمی): مادربزرگ های بخش های نارون کهریزک به مراسم مولودی دعوت شدند.

مولودی برای مادر بزرگ ها در کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در حد فاصل اعیاد گرانقدر قربان و غدیر وبه همت فریده رضایی ازنیکوکاران خانواده بزرگ کهریزک، مراسم معنوی مولودی خوانی ویژه مادربزرگ های ساکن در بخش های نارون برگزار شد.گروه دف نوازان نیکوکار ساعاتی را در جمع مادران گرامی کهریزکی صمیمانه نواختند و درمدح این ایام خجسته، قطعات گوناگونی را به اجراء گذاردند.

فریده رضایی در حاشیه این مراسم معنوی گفت:مانند همیشه  پس از این حضور معنوی، احساس خوبی دارم. نه تنها من بلکه همه دوستانم که امروز در کنار این مادران سالخورده هستند و لبخند رضایت رابر لبان آنان می بینند هم راضی و خشنود هستند.

وی افزود:خدارا شاکریم که به ما لیاقت داده که در سال یک یا دوبار به کهریزک بیائیم و مراسمی را در کنار این بزرگترهای جامعه برگزار کنیم. اینکار را وظیفه خود می دانیم و به خود می بالیم که در هر مراسمی که برای این بزرگان برگزار می کنیم، با روی خوش از ما استقبال می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش