اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628129595586

با حضور 8 تیم صورت گرفت

برگزاری هفته دوم لیگ دسته یک تیراندازی مردان

کد: 13950628129595586

https://goo.gl/sBF4Nh

، تهران , (اخبار رسمی): با برگزاری هفته دوم لیگ دسته یک مردان نفرات برتر معرفی شدند.

برگزاری هفته دوم لیگ دسته یک تیراندازی مردان

 به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این دوره از رقابتها در هفته دوم خود به میزبانی پاس جوان در حالی دنبال شد که 8 تیم در بخش مردان حضور داشتند که در نهایت در رشته تفنگ هیئت کرمانشاه، نظام مهندسی ساختمان قم، دانشگاه تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با غلبه بر حریفان پیروز میدان بودند.
در همین راستا در رشته تپانچه بادی نیز تیم های هیئت کرمانشاه، نظام مهندسی ساختمان قم، هیئت بوشهر و پاس جوان با شکست حریفان خود به پیروزی رسیدند.
در رده بندی انفرادی تفنگ بادی، مجید نامداری از دانشگاه تهران با امتیاز 612٫9 در مکان اول، سعید زارعی از فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با امتیاز 610 در مکان دوم و حامد قره باغی از نظام مهندسی ساختمان قم با امتیاز 609٫7 در مکان سوم ایستادند.
همچنین در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز،  محمدرضا مصطفوی از هیئت کرمانشاه با کسب امتیاز  573 در جایگاه اول، مهدی بارانی از هیئت بوشهر با کسب امتیاز 569 در جایگاه دوم، علی حسن زاده از پاس جوان  با کسب امتیاز  564 در جایگاه سوم قرار گرفتند.
هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک مردان  در محال سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی در حالی برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش