اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950628130556237

از سوی یونش ارائه شد

انقلابی در راه یادگیری و آموزش دانشگاهی

کد: 13950628130556237

https://goo.gl/a2PNo6

، تهران , (اخبار رسمی): دانشجویان با کمک یک پلتفرم آنلاین می‌توانند در هر کجای جهان به راحت‌ترین و سریعترین شکل ممکن دانش خود را به اشتراک بگذارند.

انقلابی در راه یادگیری و آموزش دانشگاهی

هدف یونش نهادینه کردن فرهنگ اشتراک گذاری دانش بین دانشجویان است.

به گزارش روابط عمومی پلتفرم آنلاین اشتراک‌گذاری دانش(یونش)، در سال های اخیر و با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، آموزش در دانشگاه به تنهایی پاسخگوی نیاز موجود نیست و دانش دانشگاهی در دسترس همه دانشجویان نیست که می‌توان علت این امر را در عوامل مختلف جستجو کرد.

تکنولوژی به طرز شگفت انگیزی راه های آموزش را تغییر داده است و زمان نقش بسیار مهمی را در چرخه آموزش ایفا می کند.این به دانشجویان اجازه می دهد که در هر زمان به  کشف اطلاعات جدید و مفید بپردازند.

از طرف دیگر تعامل بین دانشجویان در دانشگاه های مختلف به هیچ وجه در سطح قابل قبولی نیست ودر شرایط فعلی لزوم وجود بستری برای تعامل بیشتر و بهتر بین دانشجویان بیش از پیش حس می شود.

بر این اساس، این مجموعه، هدفگذاری کرده است تا نهادینه کردن فرهنگ اشتراک گذاری دانش بین دانشجویان را کلید بزند.

به همین دلیل پلت‌فرم اشتراک گذاری دانش(یونش) در نظر دارد به دانشجویان کمک کند تا در هر کجای جهان به راحت‌ترین  و سریعترین شکل ممکن دانش خود را به اشتراک بگذارند.
بر اساس این گزارش، مزیت یونش این است که محتواهای آموزشی نظیر جزوه، مقاله، راهنمای درسی و سوالات امتحانی همگی به صورت آنلاین در هر زمان و مکان به صورت کاملا رایگان در دسترس دانشجویان قرار می‌گیرد و از این رو دانشجو هنگام یادگیری در دانشگاه دغدغه ی جزوه ،مقاله و نمونه سوال و ... را نخواهد داشت. 

در یونش دانشجویان محتوا ر در کنار هم خلق می‌کنند و تولید کننده این منابع و محتواهای آموزشی دانشجویان ممتاز هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | نشریات و کتاب