اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960605259166237

با حضور برترین متخصصان و بازیگران صنعت آموزش و یادگیری ایران برگزار می شود:

برگزاری اولین همایش روش‌های نوین یادگیری و آموزش الکترونیکی

کد: 13960605259166237

https://goo.gl/YWmKgA

، تهران , (اخبار رسمی):  سه‌شنبه 7 شهریور، دوره‌ای با عنوان دوره آموزشی «همایش روش های نوین یادگیری و آموزش الکترونیکی» توسط پلتفرم آموزشی یونش در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد تا مدیران مدارس و علاقه‌مندان صنعت آموزش و پرورش با قدرت یادگیری الکترونیک و به کارگیری آن در دنیای آموزشی خاص مدارس آشنا شوند.

برگزاری اولین همایش روش های نوین یادگیری و آموزش الکترونیکی
برگزاری اولین همایش روش‌های نوین یادگیری و آموزش الکترونیکی

این همایش در راستای ارتقا تفکر خارج از چارچوب و مقدمه سازی حرکت از دنیای کاغذی به دنیای دیجیتال در صنعت آموزش و پرورش ایران برگزار می‌شود.

به گزارش پلتفرم آموزشی یونش، یاسمین یلدایی دبیر این همایش با بیان این خبر، درباره اهمیت و دلایل برگزاری این دوره گفت: این همایش در راستای ارتقا تفکر خارج از چارچوب و مقدمه سازی حرکت از دنیای کاغذی به دنیای دیجیتال در صنعت آموزش و پرورش ایران برگزار می‌شود.

وی در زمینه نکات آموزشی این همایش مزایای آن برای شرکت کنندگان افزود: این همایش با حضور برترین متخصصان و بازیگران صنعت آموزش و پرورش و مدیران مدارس ایران برگزار می‌شود.

سخنرانان همایش:

  • مهندس یزدی فرد، مدیر عملیاتی شتابدهنده آواتک و مدرس دانشگاه
  • مهندس محمد آزین، مدیرعامل مؤسسه مطالعات راهبردی تعلیم و تربیت برهان
  • دکتر غلامعلی منتظر، رییس انجمن یادگیری الکترونیک ایران و مدرس دانشگاه
  • سیدمصطفی سیدحسینی، مدرس و مدیر انتشارات 360
  • محمدحسین امیری، مدیرعامل شرکت آوا پیشرو فرایاد

گفتنی است این همایش  سه‌شنبه 7 شهریور از ساعت 16 الی 18 در تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس فنی دانشگاه تهران، ساختمان انیستیتیو نفت، طبقه پنجم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این همایش، می‌توانند به سایت ایوند به آدرس https://evnd.co/fl7Xe مراجعه و یا با شماره 09372011223 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]