اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951207238906237

«یونش» خدمت جدیدی ارائه کرد

چگونه هدفمند و سریع آگهی دانشجویی ثبت کنید

کد: 13951207238906237

https://goo.gl/woxjjN

، تهران , (اخبار رسمی): پس از صرف مدت زمانی، تیم فنی این مجموعه خدمت جدیدی را در حوزه نیازمندی‌های آنلاین و هدفمند دانشجویی به نام «یونش کامرس» راه‌اندازی و ارائه کرد که نبود این خدمت در صنعت دانشگاهی و دانشجویی کشور قابل لمس بود.

چگونه هدفمند و سریع آگهی دانشجویی ثبت کنید؟

به راحتی و در کمتر یک دقیقه می‌توانید اگهی خود را به صورت رایگان ثبت کنید و یا نیازمندی‌های مورد نظر خود را بر اساس دانشگاه و شهر دسته‌بندی کرده و نزدیک‌ترین‌ آگهی ها و مرتبط ترین آن ها را بیابید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی یونش، نیازمندهی‌های آنلاین خدمت جدیدی نیست، سایت ها و اپلیکیشن های مختلفی هستند که این خدمت را ارائه می‌دهند اما یکی از مشکلات بزرگ این است که هیچ فیلتر و یا هیچ هدفمندی ای برای دانشجویان و خدمات دانشگاهی ارائه نمی‌دهند.

دانشجویان معمولا کتاب‌ها و پروژه هایی دارند که دیگر برایشان کاربردی ندارد و مربوط به ترم‌های گذشته هست، این موارد معمولا بدون استفاده می‌ماند، از طرفی پیدا کردن خوابگاه، خانه و یا همخانه معضلی برای تمام دانشجویان در دانشگاه ها و شهرهای مختلف است، در این موارد معمولا دانشجویان از راهکاری هایی استفاده می‌کنند که معمولا سخت، هزینه بر و وقت گیر است.

داستان چیست؟

این مشکلات از سوی کاربران حس شده و طبق بازخوردهایی که از همین کاربران دریافت شد، تصمیم گرفته شد تا سرویس جدیدی در کنار یونش ایجاد شود تا بتوان بخش دیگری از نیاز‌های دانشجویان را به صورت آنلاین و هوشمند برطرف شود.

شما می‌توانید به راحتی و هدفمند از آگهی‌ها و نیازمندی‌های «یونش کامرس» استفاده کنید، اگر کتاب یا پروژه‌ای مربوط به ترم گذشته دارید می‌توانید در یونش آگهی فروش یا معاوضه قرار دهید یا اگر به دنبال همخانه یا خوایگاه هستید می‌توانید در آگهی‌های این خدمت جدید جستجو یا آگهی جدید ثبت کنید ضمن آنکه دانشجویان می‌توانند از این بستر نیازمندی های آنلاین، برای درج آگهی های خود در زمینه های مختلفی مانند فروش و معاوضه کتب دانشگاهی، خرید و فروش پروژه های دانشجویی و پیداکردن خانه و همخانه استفاده کنند.

چطور می‌توانید آگهی هدفمند دانشجویی ثبت کرد

به راحتی و در کمتر یک دقیقه می‌توان آگهی خود را به صورت رایگان ثبت و یا به آسانی نیازمندی‌های مورد نظر خود را بر اساس دانشگاه، شهر و رشته دسته‌بندی کرده  و نزدیک‌ترین‌ آگهی ها و مرتبط ترین آن ها را بیابید.

روند ثبت آگهی رایگان در  یونش کامرس به این شکل است که ابتدا باید در سایت عضو شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شوید؛ دسته بندی خود را مشخصص کنید، آگهی شما می‌تواند کتاب، پروژه، نوشت افزار یا خانه باشد ؛ اطلاعات مربوط به آگهی را کامل کنید ؛ تصاویر مورد نظر خود را بارگزاری کنید و درپایان تبریک، آگهی ثبت شد حالا منتظر باشید تیم یونش کامرس آگهی شما را تایید کند.

فراموش نکنید

خرید و فروش در این خدمت جدید،  بی‌واسطه صورت می‌گیرد، کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد،پس در خرید و فروش دانشجویان، یونش هیچ دخالتی ندارد و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند. از طرفی برای تایید اگهی در یونش کامرس باید مطابق قوانین رفتار کنید و اگر قانونی توسط شما نقض شود یونش می‌تواند آگهی شما را تایید نکند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]