اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951104225516237

اولین الکامپ البرز با حضور یونش برگزار می‌شود

کد: 13951104225516237

https://goo.gl/cvOrAV

، تهران , (اخبار رسمی): یونش علاقه مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت می‌کند، غرفه یونش در سالن اصلی در باغ گلها آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

اولین الکامپ البرز با حضور یونش برگزار می‌شود

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی یونش، اولین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک «الکامپ» در استان البرز با حضور شرکت‌های فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ICT استان از تاریخ 5 تا 8 بهمن ماه 1395 در شهر کرج، بوستان چمران، باغ گل‌ها برگزار می‌شود.

محمدحسین امیری از یونش در تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه الکامپ استان البرز برای اولین بار برگزار می‌شود، شرکت‌ها و استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات بومی البرز فرصت معرفی دستاوردهای تازه خود به مشتریان، متخصصان و کارشناسان و مسئولین استان را دارند.

وی به دستاورد ممتاز این رویداد اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط ‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه و مسئولین شهری و استانی وجود دارد، یونش در این روزها آماده برقراری ارتباط و همکاری مشترک با سایر مجموعه ها و استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات و آموزش است.

یونش علاقه‌مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت می‌کند، غرفه این شرکت در سالن اصلی آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]