اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950729163976237

در راستای مشتری مداری بهتر انجام شد

یونش سایت اینترنتی خود را ارتقا داد

کد: 13950729163976237

https://goo.gl/VLZ3Ix

، تهران , (اخبار رسمی): روابط عمومی یونش خبر از به روز رسانی سایت اینترنتی این مجموعه در راستای تقویت ارتباط دو طرفه شرکت با مشتریان و مخاطبان خود از یک آبان 1395 داد.

www.unesh.com

ماموریت ما در یونش این است که دانشجویان با بهره گیری از خدمات و محتوای آموزشی برتر، راه موفقیت در دانشگاه را به آسانی طی کنند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی یونش، وبسایت این شرکت فعال در خدمات آموزشی و دانشگاهی از تاریخ یک آبان 1395 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس unesh.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفته است.
در بروزرسانی تازه وبسایت شرکت بخش های پروفایل شخصی کاربران و پروفایل محتواهای آموزشی به فهرست وبسایت اضافه و امکاناتی نظیر ویرایش پروفایل کاربری، دریافت اعبار به ازای هر اشتراک گذاری برای مخاطبان میسر شده است.
تیم یونش ضمن ابراز امیدواری  به رفع خلاء موجود در ارتباط و تعامل علمی بین دانشجویان و ارتقای سطح کیفی خدمات یونش پس از این به روز رسانی، تاکید کرد:  ماموریت ما در یونش این است که دانشجویان با بهره گیری از خدمات و محتوای آموزشی برتر، راه موفقیت در دانشگاه را به آسانی طی کنند.
علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت یونش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]