اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960702261956237

با هدف ارائه امکانات کاربردی، طراحی و تجربه کاربری متفاوت انجام شد:

نسخه جدید پلتفرم آموزشی یونش و رابط کاربری متفاوت

کد: 13960702261956237

https://goo.gl/8xicdQ

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید پلتفرم آموزشی یونش، از  اول مهرماه 1396 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

نسخه جدید یونش و رابط کاربری متفاوت
نسخه جدید یونش و رابط کاربری متفاوت

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های تایملاین و نظرسنجی به فهرست وبسایت اضافه و رابط کاربری جدیدی برای مخاطبان میسر شده است.

به گزارش  یونش، وبسایت این شرکت فعال در حوزه آموزش الکترونیکی از تاریخ اول مهر به روز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس unesh.com در دسترس مشتریان و علاقهمندان قرار گرفت.
در به روزرسانی تازه وبسایت یونش، بخش‌های تایم‌لاین و نظرسنجی به فهرست وبسایت اضافه و رابط کاربری جدیدی برای مخاطبان میسر شده است.
محمدحسین امیری مدیرعامل یونش با اعلام این خبر،گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و موسسات و مدرسان و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: ارائه امکانات کاربردی، طراحی و تجربه کاربری متفاوت از موارد اصلی این به روز رسانی است و پس این به روزرسانی به دنبال ارائه خدمات هرچه بهتر و کامل‌تر هستیم.

گفتنی است وب سایت این مجموعه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، رونمایی شد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش