اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950921199026237

یونش در الکامپ 2016 حضور دارد

نمایش توانمندی‌های فعالان صنعت فناوری اطلاعات

کد: 13950921199026237

https://goo.gl/sMe9CK

، تهران , (اخبار رسمی): تیم یونش با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به ارائه بین المللی دستاوردها و توانمندی‌های خود در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک می‌پردازد.

استارتاپ یونش در الکامپ95

به گزارش روابط عمومی یونش، بیست و دومین نمایشگاه الکترونیک،کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با حضور بیش از 260 استارتاپ فعال در صنعت فناوری اطلاعات و ICT از تاریخ 25 تا 28 آذر ماه 1395 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

محمدحسین امیری از یونش در تشریح جایگاه و اهمیت این نمایشگاه گفت: نمایشگاه الکامپ هر سال یکبار با هدف معرفی دستاوردهای تازه شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات و حوزه تجارت الکترونیک به مشتریان، متخصصان و کارشناسان برپا می‌شود.

وی به دستاورد ممتاز این رویداد اشاره و تصریح کرد: در روزهای برگزاری نمایشگاه بستر مناسبی جهت ایجاد ارتباط ‌هایی جدید و موثر میان مجموعه‌های حاضر در نمایشگاه وجود دارد، یونش در این روزها آماده برقراری ارتباط و همکاری مشترک با سایر مجموعه ها و استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات و آموزش است.

یونش علاقه مندان را به بازدید از نمایشگاه دعوت می‌کند، غرفه یونش در سالن 18 استارتاپ ها آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه دستاوردها و توانمندی‌های مجموعه است.

همچنین علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت یونش مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

یونش

یونش یک پلت‌فرم تعاملی مدیریت یادگیری است، ما بستری آنلاین را برای اساتید، مدرسان، موسسات آموزشی و دانشگاه ها فراهم کرده‌ایم و با امکانات، خدمات و سرویس هایی که ارائه می‌دهیم سعی داریم فرایند های مدیریت کلاس، تمرین و مدیریت ارتباط با دانشجویان را تسهیل کنیم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]