اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132405070

دلجویی نیروهای نظامی از سالمندان آسایشگاه کهریزک

کد: 13950631132405070

https://goo.gl/fLIkYK

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از نظامیان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دیدار پدران و مادران سالمند آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند.

دلجویی نیروهای نظامی از سالمندان آسایشگاه کهریزک

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ پدران و مادران سالمند ساکن در مجموعه، میزبان جمعی از نظامیان ارتش جمهوری اسلامی ایران شدند.

این جمع که از پادگان شهید ابوذری، کهریزک و سالمندان را مسیر مهروزی خود قرار داده بودند، در جمع سالخوردگان حاضر و ساعاتی را به هم صحبتی با آنان گذراندند.حجت الاسلام و المسلمین ملا مددی رئیس عقیدتی پادگان شهید ابوذری در حاشیه این دیدار به گفت:مطابق آموزه های قرانی وبه رسم ادب و احترام، امروز را بر آن شدیم تا بدیدار این بزرگترهای بسیار محترم و البته دردمند از مشکلات مختلف اجتماعی رسیده، با این حضور احوالپرس آنان باشیم و در حد و اندازه خودمان از ایشان دلجویی کنیم.

او تصریح کرد:مطلع هستیم افراد زیادی تحت عنوان نیکوکار در این سازمان خدمت می کنند، خدارا شاکریم که این فرهنگ قرآنی و انسانی در میان مردمان ما زنده و جاری است و از محل همین سنت عالی است که شاهدیم خدمات ارزنده ای در حق این سالخوردگان به انجام می رسد.

سرهنگ سپهبندی فرمانده پادگان شهید ابوذری نیز با اشاره به دیدارشان از مادران و پدران کهریزکی، یادآور شد:با هر کدام از این نورچشمی ها و پیران سپید موی که صحبت کردیم، آخر حرف به یک نتیجه واحد رسیدیم. تنها نیاز و گمشده این پدران و مادران کمبود محبت است و وظیفه من و امثال من اینست که با دلجویی و هم صحبتی با آنان، این کمبود بزرگ را تا آنجا که می توانیم برطرف کنیم.

سرهنگ سپهبندی خاطر نشان کرد:اگرچه احترام به پدر و مادر برای همه ما یک وظیفه بزرگ است، اما حضور امروز، این وظیفه بزرگ را بار دیگر و با جدیت برای همه ما باز خوانی کرد که بیشتر از همیشه حواسمان جمع باشد و خدای ناکرده حتی یک روز هم از پدران و مادران خود غافل نشویم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه