اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950631132595819

با گرند کنیون های ایران آشنا شوید

کد: 13950631132595819

https://goo.gl/Kv0Z3y

، تهران , (اخبار رسمی): گِرَند کَنیون به دره هایی گفته می شود که ستون های بلند و کشیده صخره سنگی از دل آنها سر به آسمان کشیده است. واژه انگلیسی گرند کانیون به معنای« دره بزرگ » است.

شیرز- گرند کنیون ایران

به گزارش روابط عمومی تریپ با ما، گرند کنیون آریزونای آمریکا معروفترین گِرَند کَنیون دنیاست که ثبت یونسکو نیز می باشد. پارکی منحصربه‌فرد در شمال غربی آریزونای آمریکا که دست طبیعت آن را بر روی زمین به زیبایی طراحی کرده است. شکل امروزی این گرند کنیون محصول میلیون‌ها سال حفاری و فرسایش طبیعی است که جریان نیرومند رودخانه کلرادو در شکل دهی آن نقشی اساسی داشته است. شکاف دره گرند کانیون با عمق تقریبی حدود 1600 متر بسیارخیره کننده است. شبیه این دره اما در برخی نقاط دیگر دنیا من جمله ایران نیز کما بیش وجود دارد که برخی ادعا دارند می توان آن را با کمی چشم پوشی گرند کنیون ایران نامید.

منطقه شیرز در استان لرستان

منطقه شیرز تنگه ای تو در تو و جذاب که زیباییش چشم هر بیننده ای را در نگاه اول خیره می کند. شیرز در کوهدشت استان لرستان  واقع شده و رودخانه ای در وسط آن قرار دارد که به سیمره می پیوندد. دیواره های بسیار بلند و وجود مناره ای حدود  95متر ارتفاع، همچنین وجود غارهایی در داخل دیواره ها باعث شده است به عقیده برخی، شیرز نام گرند کنیون ایران را از آن خود کند. گفتنی است برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی