اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950701133445586

امروز و فردا در لیگ برتر برگزار می شود

نشانه گیری 48 بانوی تیراندازی در هفته پنجم و ششم

کد: 13950701133445586

https://goo.gl/J3jTaW

، تهران , (اخبار رسمی): به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران، هفته پنجم و ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان در دو روز پنج شنبه و جمعه یکم و دوم مهرماه برگزار می شود.

نشانه گیری 48 بانوی تیراندازی در هفته پنجم و ششم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، دهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان در هفته پنجم و ششم به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران با حضور 7  تیم نزاجا، پردیسان، هیئت اصفهان، هیئت همدان، پاس ناجا، هیئت فارس و مقاومت و به سرداوری فاظله فاظلی نژاد دنبالی خواهد شد.
48 بانوی تیراندازی در دو رشته تفنگ و تپانچه در روز های پنج شنبه و جمعه، یکم و دوم مهرماه پا به جوخه آتش می گذارندضمن اینکه در هفته پنجم تیم نزاجا و در هفته ششم تیم هیئت فارس در استراحت به سر می برد.
همزمان با برگزاری لیگ برتر تیراندازی، رقابتهای دسته یک بانوان در هفته پایانی نیم فصل اول با حضور 8 تیم رعد تهران، پاس جوان، دانشگاه تهران و هیات ، مازندران، قم ، بوشهر، اهواز و قزوین در دو گروه الف و ب پا به رقابت می گذراند.
گفتنی است که در گروه الف هیئت مازندران  و در گروه ب دانشگاه تهران در استراحت به سر می برد.
میزبانی لیگ دسته یک بانوان را هیئت قم برعهده دارد ضمن اینکه با پایان گرفتن نیم فصل لیگ دسته بانوان تیم های دو هفته فرصت نقل انتقلات را دارند تا بتوانند تیم قوی تری ببندند.
محل برگزاری این مسابقات سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی می باشد که در لیگ برتر بانوان با برگزاری فینال در هر رشته به پایان می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش