اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703134665586

دررقابتهای هفته ششم لیگ برتر بانوان رقم خورد

یکه تازی مقاومت در تفنگ و تپانچه

کد: 13950703134665586

https://goo.gl/XdlZzt

، تهران , (اخبار رسمی): با برگزاری هفته ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان، تیم مقاومت با از سد راه برداشتن حریفان خود در دو رشته تفنگ و تپانچه در صدر جدول قرار گرفت.

یکه تازی مقاومت در تفنگ و تپانچه

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی،  هفته ششم لیگ برتر تیراندازی بانوان به میزبانی نزاجا و حضور 7 تیم روز جمعه 2 مهرماه برگزار شد که با برگزاری این رقابتها در شش هفته، تیم مقاومت با شکست نزاجا و  پشت سر گذاشتن حریفان خود توانسته در صدر جدول قرار گیرد.
در این هفته مقاومت، پاس ناجا و هیئت همدان در دو رشته تفنگ و تپانچه با غلبه بر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
همچنین در انفرادی تفنگ بادی نیز با برگزاری فینال فاطمه کرم زاده از مقاومت در جایگاه اول، سیده زهرا هاشمی از هیئت اصفهان در جایگاه دوم و نجمه خدمتی از مقاومت در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در رشته تپانچه انفرادی نیز، گلنوش سبقت الهی از هیئت اصفهان در مکان اول ایستاد و الهام هریجانی و سارا میرابی هر دو از مقاومت در مکان های دوم و سوم ایستادند.
شایان ذکر است که در این هفته تیم هیئت فارس در استراحت به سر می برد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش