اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950703135475614

آغازبررسی و مطالعات تجدید نظرطرح جامع منطقه چابهار

کد: 13950703135475614

https://goo.gl/gTZMx7

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار گفت: مشاور انجام بررسی و مطالعات تجدید نظر طرح جامع این منطقه انتخاب و کار آن از شهریورماه سال جاری آغاز شد.

آغازبررسی و مطالعات تجدید نظرطرح جامع منطقه چابهار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار "علی جلالی" با اعلام این مطلب افزود: انجام این مطالعات شامل: تهیه، توجیه و تدوین برنامه های توسعه راهبردی وطرح ریزی توسعه کالبدی در قالب بررسی و تجدید نظر هستند .

"جلالی" اظهار داشت: این طرح در سه مرحله اجرا خواهد شد که مرحله اول آن ترسیم چشم انداز توسعه اقتصادی – اجتماعی کالبدی منطقه آزاد چابهار در افق 25 ساله با توجه به قابلیت های طبیعی و سوق الجیشی این منطقه و محورهای عامل در توسعه خواهد بود.

وی اضافه کرد: مرحله بعدی این طرح تنظیم و توجیه برنامه های راهبردی به تفکیک ابعاد اقتصادی و اجتماعی و تبلور کالبدی برای نیل به چشم انداز مزبور در برنامه کوتاه، متوسط و دراز مدت است .

مدیر فنی و مهندسی سازمان منطقه آزاد چابهارتصریح کرد: آخرین فرآیند، تهیه طرح جامع توسعه کالبدی برای تبلور و پشتیبانی هدف های منعکس در برنامه های توسعه راهبردی است.

ایشان خاطر نشان ساخت: مشاور این پروژه در بازنگری طرح جامع از مهندسین خارجی یک کشور پیشرفته به عنوان همکار استفاد خواهد کرد تا طرح تدوین برنامه راهبردی و توسعه کالبدی منطقه آزاد چابهار در مقیاس بزرگ بین المللی باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی