اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950704135995070

آسایشگاه خیریه کهریزک مرکز بزرگ ثواب در کشور

کد: 13950704135995070

https://goo.gl/Gq9v29

، تهران , (اخبار رسمی): جمعی از مدیران و معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آسایشگاه خیریه کهریزک بازدید کردند.

آسایشگاه خیریه کهریزک مرکز بزرگ ثواب در کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛حمید کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و جمعی از مدیران این  وزارت خانه به  آسایشگاه خیریه کهریزک رفتند،آنها همچنین با حضور در سرای فرهنگی و کارگاههای هنری، از نزدیک با توانمندی های سالمندان و معلولین آشنا شد.این هیأت بلند پایه همچنین در نشستی با احمدی مدیر عامل موسسه، صوفی نژاد مدیر آسایشگاه و جمعی از مدیران مجموعه شرکت و به بررسی موضوعات گوناگون پراختند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین نشست آسایشگاه خیریه کهریزک را نامی شناخته شده، ارزشمند و متعالی دانست که با مشارکت و نگاه مردمی به توفیقات والایی رسیده است.

کلانتری آسایشگاه کهریزک را مرکز بزرگ ثواب در کشور دانست ویادآور شد:واقعیاتی که امروز در این مرکز همه ما شاهد و ناظر بودیم، بخشی از واقعیت های جامعه کنونی است، اما آن چیزی که بیش از پیش مهم است، رویکرد ونگاه مردمی است که با علاقمندی این سازمان را مرکز ثواب می دانند و در واقع تأمین کننده اصلی نیازهای فراوان آن هستند.

کلانتری به توانمند سازی معولین حرکتی نیز اشاره و اذعان داشت:در حوزه کاری وزارت تعاون، می توانیم با ایجاد تشکل های 50 یا 60 نفره و تشکیل تعاونی های معلولین، بستری را فراهم نمائیم تا معلولین با کار و تلاش خویش صاحب منافع و درآمدی پایدار شوند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بار دیگر با ارزشمند خواندن اقدامات مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در فراهم کردن  امکانات لازم زندگی جمع کثیری از سالمندان و معلولین، توفیق هرچه بیشترکارکنان این مرکز خیریه را خواستار شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تبلیغات و روابط عمومی