اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706139745070

همزمان با روز جهانی سالمند

مستند «ایرانی بمان2» به نمایش درمی آید

کد: 13950706139745070

https://goo.gl/U87hnM

، تهران , (اخبار رسمی): مستند " ایرانی بمان2 " همزمان با روز جهانی سالمند از شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود.

مستند"ایرنی بمان2" به نمایش درمی آید

به گزارش اخبار رسمی به نقل  از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ مستند "ایرانی بمان2 " با نگاهی به روابط عاطفی سالمندان و به تهیه کنندگی صفا چاوش اوغلی در آسایشگاه خیریه کهریزک آماده پخش شد.

همچنین در بخشی از این مستند به نقطه نظرات محمد رضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک پرداخته می شود که توصیفی اجمالی دارد برآنچه چرخهای زندگی خانواده 1750 نفری این مجموعه را در گردشی شبانه روزی و پایدار به حرکت وا می دارد.مستند " ایرانی بمان2 " قرار است دهم مهر ماه همزمان با روز جهانی سالمند از شبکه مستند سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شود.

صفا چاوش اوغلی تهیه کننده مستند "ایرانی بمان2" در حاشیه تهیه و تولید این برنامه به روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک گفت:اصل و اساس تولید این برنامه برآن بود که پاسخگوی خواسته های مخاطبان  ما در روابط عاطفی سالمندان و زندگی آنان در سرای ویژه کهنسالان جامعه باشد که خوشحالم اعلام نمایم به نیاز های واقعی مان پاسخ قاطع داده شد.وی تصریح کرد:برقراری ارتباط با سالمندان در طول تهیه این برنامه به طرز شگرفی آسان و در دسترس بود که این از مزایای تهیه و تولید این برنامه بوده، اهداف ما را بصورت مطلوب محقق کرد.

چاوش اوغلی با نگاهی به مصاحبه اختصاصی شان با مدیر آسایشگاه نیز گفت:صداقت در گفتار همراه با توانمندی در ارتباط شفاف با ساکنان آسایشگاه ، از مهمترین بخشهای گفتگوی ما با صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک بود، ضمن آنکه وی بسیاری از چارچوب های مورد نظر ما را در طول زمان گفتگو تبیین کرد که کمک شایانی در ساخت و تصویر برداری این مستند به عوامل تولید شد.گفتنی است در خانواده 1750 نفری آسایشگاه خیریه کهریزک، هم اکنون بیش از 1100 نفر سالمند مرد و زن در 12 بخش مختلف و در کمال آرامش به زندگی خود ادامه می دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر