اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950706141365070

برپایی نمایشگاه گروهی سالمندان

کد: 13950706141365070

https://goo.gl/BV2IyQ

، تهران , (اخبار رسمی): امید به زندگی و ارتقای سطح سلامت سالمندان با پرپایی نمایشگاه گروهی صنایع دستی در روز رفاه اجتماعی و محیط توانمند ساز برگزار شد.

برپایی نمایشگاه گروهی سالمندان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، سالمندان در هفته تکریم منزلت سالمند ، با برپایی نمایشگاه عمومی صنایع دستی ، روز سالمند ، رفاه اجتماعی و محیط توانمند ساز را گرامی داشتند.  

سالمندان آسایشگاه در کنار خدمات توانبخشی و نگهداری برای بهبود عملکرد و ارتقاء سطح توانایی، از خدمات دیگری نیز بهره مند می شوند و آن خدمات آموزشی است که ارائه این خدمت برای آن است تا با بهره گیری از امکانات فرهنگی و آموزشی  امید به زندگی وافزایش نشاط و شادابی در دوره سالمندی را داشته باشند. سالمندان با توجه به حضور در کلاسهای هنری اقدام به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی کردند.

این نمایشگاه هم زمان در سه مرکز توانبخشی و نگهداری شبانه روزی سالمندان زن و مرد ، آموزش و توانبخشی روزانه سالمندان زن و مرد برپا شد و سالمندان کارهای دستی خود را که شامل نقاشی- قالی بافی- چرم دوزی- کاشی کاری- معرق – نمد دوزی و ... برای بازدید عموم در مراکز برپا نمودند. بازدید کنندگان با دیدار از نمایشگاه سالمندان باعث خوشحالی آنها شدند  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش