اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950707142875614

همزمان با روز آتش نشانی صورت گرفت

تجلیل از خدمات آتش نشانان منطقه آزاد چابهار

کد: 13950707142875614

https://goo.gl/dBvAaw

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با 7 مهرماه روز آتش نشانی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار با حضوردر ایستگاه آتش نشانی منطقه با اهدای لوح تقدیر از تلاش و خدمات آتش نشانان این منطقه تجلیل به عمل آورد.

تجلیل از خدمات آتش نشانان منطقه آزاد چابهار

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری  صنعتی چابهار"عبدالرحیم کردی" در این مراسم گفت : خدماتی که توسط آتش نشانی سازمان ارایه می گردد محدود به منطقه آزاد نیست و خدمات این مجموعه در مواقع خطر و وقوع حوادث آمادگی ارایه خدمات در سطح شهر چابهار ونواحی همجوار را نیز دارد.

 بر اساس این گزارش سرپرست مدیریت خدمات شهری سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهاردر این مراسم با اشاره به افزایش رشد سرمایه گذاری در سطح منطقه آزاد چابهار توسعه زیرساخت های ایمنی و امدادی را در پی داشته است گفت : اداره آتش نشانی و ایمنی با داشتن دو ایستگاه و چهار خودرو سنگین و یک خودرو تویوتا پیشرو و بهمراه 27 نفر نیروی انسانی و تجهیزات امداد و نجات و اطفاء حریق این اداره را به یکی از مجهزترین ایستگا ههای آتش نشانی در جنوب شرق کشور تبدیل کرده است.

وی عملکرد یکساله آتش نشانی منطقه آزاد چابهار را 53 مورد اطفای حریق،24 مورد امداد و نجات،98 عملیات بیرون آوردن خودرو از ماسه زار ،12 مورد به دام انداختن حیوانات خطر آفرین و نجات حیوانات عنوان کرد.

اقبال صادقی تصریح کرد : برگزاری دوره های آموزشی و اطلاع رسانی جهت افزایش سطح دانش فنی و آمادگی پرسنل آتش نشانی و الزام مالکین به نصب انواع تجهیزات آتش نشانی و دریافت تأییدیه آتش نشانی و ایمنی هنگام صدور پایان کار برای کلیه کاربری ها با هماهنگی سایر حوزه ها بطوری که در حال حاضر صدور پایان کار و پروانه کار منوط به رعایت موارد ایمنی مد نظر آتش نشانی از دیگر کارهای این مجموعه هستند.

صادقی افزود: فعالیت های فرهنگی و آموزشی آتش نشانی منطقه آزاد چابهار برگزاری دوره های آموزش و اطلاع رسانی برای شهروندان بویژه دانش آموزان و دانشجویان موسسات عالی و دانشگاهی و ارگانهای نظامی و انتظامی و پرسنل منطقه آزاد و شهر جهت رعایت نکات ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث و پیشگیری هستند.

سرپرست مدیریت خدمات شهری خاطر نشان ساخت: تشکیل تیم نظارت ایمنی و انجام بازدیدهای ایمنی مستمر در محدودة منطقه آزاد بطوری که بازدید میدانی از انبارهای بخش خصوصی واقع در فاز یک و دو کارگاهی، پیکره صنعتی، کلیه انبارهای سازمانی و کلیه مجتمع های تجاری بطور مستمر صورت می گیرد که ضمن شناسائی موارد نقص و ابلاغ به بهره برداران به صورت مکتوب، آموزش های چهره به چهره نیز به بهره برداران توسط کارشناسان آتش نشانی ارایه شده و همچنین روند ایمن سازی انبارها با تشکیل پرونده های اختصاصی انبارها بصورت منظم رصد می شود.

شایان ذکر است باتوجه به فعال شدن پیکره های مختلف مسکونی،صنعتی و تجاری از دیگر برنامه های مدیریت خدمات شهری جهت ارتقای ایمنی منطقه بهسازی و بازسازی لوله های هیدانت و خرید تجهیزات ایمنی و امدادی برای ایستگاهها آتش نشانی، خرید دو دستگاه خودرو نردبان و پیشرو با توجه به مرتفع سازی در پیکره مسکونی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی به پرسنل آتش نشانی جهت آمادگی هر چه بیشتر برای عملیات امداد و نجات هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه