اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144135819

«فتوواک» امسال برای اولین بار در ایران برگزار می‌شود

بزرگترین رویداد عکاسان دنیا، در 10شهر ایران

کد: 13950710144135819

https://goo.gl/jKhn5A

، تهران , (اخبار رسمی): “فتوواک جهانی” رویدادی است که در آن عکاسان و علاقمندان به حرفه عکاسی در یک شهر گرد هم آمده و از یک نقطه مشخصی در شهر مسیر خود را آغاز کرده و در آن مسیر از هر آنچه به نظرشان زیبا و یا مفهومی است عکاسی می‌کنند.

فتوواک امسال برای اولین بار در ایران برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی تریپ باما، در کنار این رویداد بزرگ اتفاق دیگری را نیز رقم زده می شود که آن کمک مالی و حمایت از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست کنیا است.

هر ساله عکاسان دنیا از گوشه و کنار جهان در یک روز مشخص در نقاط مختلفی گرد هم می آیند تا جستجو کنند، عکاسی کنند، عکس هایشان را به اشتراک گذارند، دوستان جدید بیابند و به بخشی از یک اتفاق بزرگ بپیوندند. باهمراه باشید تا از جزئیات این گردهمایی هیجان انگیز مطلع شوید.

“فتوواک جهانی” رویدادی است که در آن عکاسان و علاقمندان به حرفه عکاسی در یک شهر گرد هم آمده و از یک نقطه مشخصی در شهر مسیر خود را آغاز کرده و  در آن مسیر از هر آنچه به نظرشان زیبا و یا مفهومی است عکاسی می‌کنند. در کنار این رویداد بزرگ اتفاق دیگری را نیز رقم زده می شود که آن کمک مالی و حمایت از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست کنیا است، سازمانی که خوراک، مسکن، تحصیلات و توانمند سازی نوجوانان بی سرپرست را به عهده دارد تا نه تنها در مسیر رشد کنارشان باشد بلکه به آنها کمک نماید تا موفقیت را در سنین بزرگسالی تجربه کنند.

 در این رویداد از تمامی شرکت کنندگان تقاضا می شود تا در حد توان مالی خود در زندگی این کودکان تآثیرگذار باشند. حتی یک دلار.

برای دیدن عکس ها و اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تریپ با ما

تیم TripBaMa فعالیت خود را با هدف تغییر الگوی سفر از مناطق پربازدید به مقاصد کمتر شناخته شده آغاز کرد؛ که این امر از طریق جمع آوری اطلاعات جامع با ادبیاتی ساده در مورد مکان های دیدنی، رستوران، هتل و مراکز خرید شهرهای ایران میسر شد و تا امروز دستیابی به اطلاعات اغلب شهرهای ایران از طریق وب سایت امکان پذیر می باشد. در ادامه با ایده «برنامه ریزی سفر» زمینه طراحی تور شخصی را فراهم کرد تا مسافرانی که با وسیله شخصی خود یا وسایل حمل و نقل عمومی راهی جاده ها می شوند، سفری دلخواه و بهینه در زمان و هزینه را تجربه کنند. که این امکان بوسیله برنامه های سفر «تریپ با ما» میسر می باشد. کسب رتبه برتر در هفتمین جشنواره وب ایران و موفقیت به دریافت تندیس برترین مطالعه موردی در یازدهمین همایش زنان کارآفرین در حوزه گردشگری با مدیریت خانم آخوندان، انگیزه ای مضاعف برای ما خواهد بود تا همچنان ثابت قدم در مسیر شکوفایی هرچه بیشتر خانواده گردشگری ایرانی گام برداریم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]