اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950710144215541

هزینه ها و روش استفاده را بدانید

نکاتی درباره استفاده از پارکینگ فرودگاه امام خمینی

کد: 13950710144215541

https://goo.gl/G30Yhj

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر هزینه ورودی پارکینگ سرپوشیده 1500 تومان برای یک ساعت توقف و 1000 تومان برای هر ساعت توقف اضافه است. هزینه توقف شبانه روزی (24 ساعته) در این پارکینگ هم شبی 13 هزار تومان محاسبه می‌شود.

هزینه ها و نحوه استفاده از پارکینگ فرودگاه امام خمینی

پارکینگ طبقاتی فرودگاه بین المللی امام خمینی با 65700 متر مربع زیر بنا، ظرفیت حدود 1600 دستگاه خودرو را دارد.

به گزارش اخبارر سمی از روابط عمومی فلایتیو، یکی از راه های راحت و کم هزینه برای رفتن به فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران، رفتن با خودرو شخصی خودتان به فرودگاه و استفاده از پارکینگ ویژه فرودگاه امام است.

البته این کار در صورتی راحت است که با ترافیک و شلوغی روبه رو نشوید و بتوانید جای پارک خوبی برای خودروتان پیدا کنید. چون معمولا در زمان های پیک مسافرت مثل عید نوروز و تعطیلات تابستانی، ظرفیت پارکینگ فرودگاه امام خمینی تکمیل است.

پارکینگ طبقاتی فرودگاه بین المللی امام خمینی با 65700 متر مربع زیر بنا، ظرفیت حدود 1600 دستگاه خودرو را دارد.

این فرودگاه که در جنوب ترمینال مسافری قرار گرفته است، مجهز به سیستم آتش نشانی، تعویض هوا و گرمایش است و طراحی آن مطابق با استانداردهای جهانی است.

فرودگاه امام خمینی از یک پارکینگ طبقاتی مسقف و پارکینگ های روباز تشکیل شده که هزینه ورودی و توقف در هرکدام متفاوت است.

در حال حاضر هزینه ورودی پارکینگ سرپوشیده 1500 تومان برای یک ساعت توقف و 1000 تومان برای هر ساعت توقف اضافه است. هزینه توقف شبانه روزی (24 ساعته) در این پارکینگ هم شبی 13 هزار تومان محاسبه می شود.

پارکینگ روباز فرودگاه امام خمینی 1000 تومان ورودی دارد که با هر ساعت توقف اضافه، 600 تومان به آن اضافه می شود. هزینه توقف شبانه روزی در این پارکینگ 9 هزار تومان است.

برای طی مسیر پارکینگ تا ترمینال هم سرویس ایاب و ذهاب شبانه روزی و رایگان وجود دارد که از طریق پله و آسانسور می توانید به محل تاکسی های ویژه آن برسید.

در صورت سرقت یا آسیب خارجی به خودرو در پارکینگ فرودگاه امام خمینی، پس از کارشناسی و تایید نیروی انتطامی، هزینه خسارت توسط پیمانکار اداره کننده پارکینگ به شما پرداخت می شود.

اگر می خواهید از نحوه دسترسی به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد مطلع شوید می توانید مطلب بهترین دسترسی به فرودگاه امام خمینی و مهرآباد کدام است؟ را مطالعه کنید و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 51007199 021 تماس بگیرید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]