کد: 13950710145305625

استقرار تجهیزات انتقال فیبر نوری درمنطقه آزاداروند

کد: 13950710145305625

https://goo.gl/8X7vit

، آبادان , (اخبار رسمی): تجهیزات انتقال فیبر نوری در سازمان منطقه آزاد اروند، مستقر شد.

استقرار تجهیزات انتقال نوری در منطقه آزاد اروند

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، کمال رضایی، مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری  سازمان از ایجاد ساختاری جدید در حوزه سخت افزاری و تجهیزات انتقال اطلاعات و داده ها خبر داد.

وی در این باره اظهار کرد: در راستای پروژه گسترش شبکه فیبر نوری منطقه و با توجه به ایجاد بستر های مناسب فیبر شهری و مخابراتی ، به منظور ارتباط اطلاعاتی سازمان با مراکز مختلف از قبیل شهرک های صنعتی و  گمرکات  آبادان و خرمشهر، فرودگاه، دروازه های ورودی منطقه و پایانه تجاری شلمچه، با استفاده از بستر فیبرنوری، سیستم انتقال نوری Fonsweaver  780B ، راه اندازی می شود.
رضایی در ادامه افزود: این سیستم انتقال اطلاعات،  نسل جدید از تجهیزات Ason شرکت فایبرهوم می باشد ، که با همکاری شرکت مخابرات استان خوزستان در ساختمان مرکزی سازمان نصب گردید. مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد اروند خاطر نشان کرد: 780B یک سیستم انتقال نوری هوشمند با قابلیت انتقال صدا و داده در چندین خط نوری است که سرویس های متنوع و قابلیت های فراوانی دارد .
رضایی در پایان عنوان کرد: این سیستم یک سیستم انتقال نسبتا با ظرفیت بالا است  که در توپولوژی های مختلف شبکه کاربرد دارد و انواع پروتکشن ها،  در سطح کارت و همچنین در سطح شبکه را پشتیبانی می کند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.