اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146345541

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن XE Currency

بازار ارز و فلزات گران‌بها در گوشی تلفن شما

کد: 13950711146345541

https://goo.gl/fLGM0p

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن XE Currency معروف ترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن در زمینه محاسبه نرخ انواع ارز به واحد پول های مختلف در جهان است.

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن XE Currency

این اپلیکیشن که نسخه رایگان آن برای کاربران اندروید و آی او اس قابل دانلود است، با وصل شدن به اینترنت نرخ های خود را طبق آخرین تغییرات جهانی...

به گزارش روابط عمومی فلایتیو، به وسیله این اپلیکیشن از آخرین و به روزترین قیمت ها در بازار ارز و فلزات گرانبها در کشور خود و جهان مطلع می شوید و نیازی به استفاده از ماشین حساب ندارید.

 

بر اساس این گزارش، این اپلیکیشن که نسخه رایگان آن برای کاربران اندروید و آی او اس قابل دانلود است، با وصل شدن به اینترنت نرخ های خود را طبق آخرین تغییرات جهانی، در هر دقیقه بروزرسانی می کند.

حتی می توانید با تنظیم این نرم افزار، برنامه ای به آن بدهید تا آخرین تغییرات در نرخ ارز مورد نظرتان را به شما اطلاع دهد.

در آخرین آپدیت اپلیکیشن XE Currency این امکان به کاربران برنامه داده شده که بدون نیاز به اینترنت بتوانند از امکان محاسبه نرخ ارز در آن استفاده کنند.به همین خاطر این اپلیکیشن می تواند راهنمای خوبی در سفر برای شما باشد و مشکلات محاسبه نرخ ارز را برایتان حل کند.

از مزایای دیگر این برنامه موبایلی می توان به ارائه نمودار نرخ ارزهای مختلف،به روز شدن در هر دقیقه، دارا بودن بیش از 30 هزار نمودار ارزی و نشان دادن بالاترین و پایین ترین نرخ انواع ارز اشاره کرد.

محاسبه سریع قیمت ارز به واحد پول مورد نظر و نظارت بر ارزهای مختلف به صورت همزمان هم از دیگر مزایای این ابزار است.

 دانلود رایگان اپلیکیشن XE Currency 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]