اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711147585070

اجابت نذر پدر

کد: 13950711147585070

https://goo.gl/hWye2G

، تهران , (اخبار رسمی): آسایشگاه خیریه کهریزک با کمک های مردمی بیشتر از پنجاه سال است که ارائه خدمت به مددجویان می نماید که این کمک های در بعضی از کارها متفاوت است همانند دعوت از مددجویان برای میهمانی شامی که تدارک دیده شده بود.

اجابت نذر پدر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ، تعداد120 مددجوی کهریزک با دعوت نیکوکار سعید پور ضیایی به میهمانی شبانه  تالار باغ گردو دعوت شدند.

سعید پورضیایی  که به وصیت پدر مرحومش در کارهای خیر پیشگام  است و کارهای خیرخواهانه انجام می دهد اینبار با انتخاب مددجویان کهریزک آنها را برای صرف شام و حضور در اجرای مراسم های شاد موسیقی دعوت کرد . مددجویان از بخشهای سالمندی- معلولین – کودکان با اتوبوس به سمت باغ گردو حرکت نمودند و با میهمان نوازی پورضیایی شب خوبی را سپری کردند.

پورضیایی  در این باره گفت: زندگی مددجویان در کهریزک بسیار خوب است که با ارتباطات اجتماعی و حضور در محیط های شاد خارج از کهریزک زندگیشان خوبتر خواهد بود . با توجه به اینکه من نذر پدر را برای کارهای خیر انجام می دهم  امشب یکی از بهترین شبهای زندگی من بوده است که خاطرات آن را فراموش نخواهم کرد و سعی می کنم بیشتر این میهمانی ها را تدارک ببینم .  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه کهریزک

موسسه خیریه کهریزک بنیادی است غیر دولتی،غیر انتفاعی و مردمی. در سال 1351 به همت زنده‌یاد دکترمحمدرضاحکیم‌زاده با مختصر امکانات ابتدایی و با اسکان تعداد انگشت شماری از بیماران "کهریزک" پایه گذاری شد. موسسه خیریه کهریزک امروزه توانسته واحدهای مختلفی را به جهت مراقبت،درمان،آموزش و توانبخشی 3000 نفر از سالمندان، معلولان،کودکان جسمی حرکتی،بیماران مبتلا به ام.اس و کودکان مبتلا به اوتیسم تأسیس نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]