اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712147905586

در حاشیه امضاء تفاهم نامه مابین فدراسیون تیراندازی و سازمان منطقه آزاد کیش

مونسان: کیش پایگاه ورزش تیراندازی می شود

کد: 13950712147905586

https://goo.gl/L54249

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس منطقه آزاد کیش گفت: شاهد پیشرفت ورزش تیراندازی در کیش هستیم و این منطقه را پایگاه این ورزش خواهیم کرد.

مونسان: کیش را پایگاه ورزش تیراندازی می کنیم

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون تیراندازی مونسان در حاشیه بازدید از فدراسیون تیراندازی در خصوص تفاهم نامه منعقد شده گفت: در حمایتهای که سازمان مناطق آزاد در سال های گذشته از ورزش کشور داشته حال با آغاز همکاری های منطقه آزاد کیش و فدراسیون تیراندازی شاهد پیشرفت این رشته در این منطقه خواهیم بود.
وی افزود: تیراندازی یکی از رشته هایی است که به آرامش نیاز دارد و جزیره کیش یکی از شعار هایش، جزیره آرامش است، بنابراین موضع خوبی خواهد بود که این رشته توصیه شده در دین اسلام فعالیت خود را گسترش دهد  و  حال با توجه به فضای آرام کیش، در آینده ای نزدیک شاهد برپایی  اردو ها و مسابقات تیراندازی خواهیم بود.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: با وجود رییس فدراسیون خوبی که در رشته تیراندازی حضور دارد ، شاهد پیشرفت خوبی در این رشته بودیم حال با این همکاری حوزه عملکرد تیراندازی  را در جزیره کیش گسترش خواهد داد،  تاسیس و احداث مکان مناسب و استاندارد برای ورزش تیراندازی را در اولویت قرار می گیرد، تا با جذابیتی که در این رشته وجود دارد کیش را به پایگاه ورزش تیراندازی تبدیل کنیم.
وی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری فدراسیون تیراندازی و هیئت کیش در گام اول مسابقات کشوری را در جزیره برگزار می کنیم و در گام نهایی سایت اهداف پروازی خوبی با تمام استانداردهای جهانی تا آخر امسال احداث و به بهره برداری می رسانیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش