اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148235687

# 720* خوبی‌ها را دو برابر کرد

کد: 13950712148235687

https://goo.gl/nytlXN

، تهران , (اخبار رسمی): کمپین "خوبی بی‌بهانه" که به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای تهیه هزاران لوازم‌التحریر دانش‌آموزی راه‌اندازی شده بود، با تهیه بیش از یک هزار بسته آموزشی به پایان رسید.

# 720* خوبی‌ها را دو برابر کرد

به گزارش روابط عمومی فناپ ،این کمپین توسط خانه شهریاران جوان و خیریه جوانان قاصدک بر بستر تامین مالی جمعی فاندوران و با حمایت مالی سامانه #720 * شکل گرفت، تا بسته‌های لوازم‌التحریر را به دانش‌آموزان محروم در سراسر کشور برسانند.

سامانه #720 * که انجام فعالیت‌های خیرخواهانه را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند، در طول برگزاری این کمپین علاوه بر در اختیار قرار دادن درگاهی برای پرداخت، با دو برابر کردن مبالغ کمک‌های نقدی در این کمپین مشارکت کرد. سرمایه اولیه‌ای که برای پیشبرد این کمپین پیش‌بینی شده بود، معادل 10 میلیون تومان بود که در طول 50 روز، مشارکت 300 درصدی را به ثبت رساند.

کمپین خوبی بی‌بهانه سال گذشته توانست با مشارکت بیش از دو هزار نفر از شهروندان، یک هزار و 200 بسته آموزشی تهیه و توزیع کند. امسال نیز بیش از یک هزار بسته آموزشی تهیه کرده که طی هفته آینده در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

این کمپین از تاریخ 20 مردادماه تا نهم مهرماه با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش