اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950712148585614

ورود یک هیات سرمایه گذاری به چابهار

کد: 13950712148585614

https://goo.gl/OSy9dD

، تهران , (اخبار رسمی): هیات تجاری و سرمایه گذاری کارخانه سامان فولاد بیرجند به منظور بررسی وضعیت سرمایه گذاری وارد منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار شد.

ورود یک هیات سرمایه گذاری به چابهار

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی چابهار، طاهره شهرکی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: این هیات تجاری و اقتصادی در سفر 2 روزه از پیکره های صنعتی و کارگاهی منطقه آزاد، بازارها و مراکز تجاری- صنعتی، مجتمع پتروشیمی توسعه نگین مکران، مناطق تفریحی، گردشگری و نوار ساحلی و کوههای مریخی و بندر شهید بهشتی دیدن خواهند کرد.

وی  افزود: نشست و دیدار با مسئولان و مدیران اقتصادی سازمان منطقه آزاد، دستگاههای اجرایی اداری و سیاسی شهرستان چابهار از دیگر برنامه های این هیات سرمایه گذاری است.

وی گفت: در یکسال گذشته بیش از 100 هیات تجاری و اقتصادی از منطقه آزاد چابهار دیدن کرده اند.

وی ادامه داد: چابهار ظرفیت ها و توانمندی های خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه ترانزیت، تجارت، گردشگری و کشاورزی دارد که می تواند سودآوری مناسبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی داشت باشد.

مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار تصریح کرد: منطقه آزاد چابهار در 9 پیکره تجاری، توریستی و خدماتی، سردخانه و کارگاههای غیرآلاینده، مسکونی، فضای سبز، روستای تیس و اراضی کشاورزی، توریستی و تفریحی، صنعتی، فرودگاه، پالایشگاه، صنایع سنگین و پیکره نهم صنایع دریایی و تجهیزات آب شیرین کن در سال 1373 راه اندازی شده است.

شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان با 260 هزار نفر جمعیت از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان (مکران) و از غرب به بندر کنارک متصل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد چابهار

منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار، یکی از مناطق آزاد هفت گانه کشور است که در راستای اهداف اقتصادی کشور ، بیش از دو دهه است که درمجاورت شهرستان چابهار و در حاشیه دریای عمان تاسیس شده است . با توجه به تعریف مناطق آزاد و علل ایجابی آن ، سازمان منطقه آزاد چابهار تمام تلاش و همت خود را به کار گرفته تا نقش شایسته ای در حد توان و امکان برای توسعه و رشد اقتصاد ملی و منطقه ای ایفا کند. در آستانه اقتصاد و تجارت هزاره سوم ، اکنون منطقه آزاد چابهار زیرساختهای لازم برای تبدیل شدن به یک منطقه آزاد پویا را درحد قابل قبولی فراهم کرده است. این منطقه نه تنها در اقتصاد ملی نقش موثر داشته بلکه در منطقه محروم بلوچستان نقطه اتکاء مهم و اساسی مردم و روزنه اصلی امید به زندگی اقتصادی و اجتماعی و سیاسی شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]