اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713149075541

اپلیکیشن citymapper رایگان دانلود کنید

اطلاعات سرویس حمل و نقل عمومی 30 شهردنیا بر موبایل

کد: 13950713149075541

https://goo.gl/l1XWdH

، تهران , (اخبار رسمی): اپلیکیشن citymapper نرم افزاری است که برای کاربران آی او اس و اندروید به صورت رایگان قابل دانلود بوده و اطلاعات سرویس های حمل و نقل عمومی 30 شهر مهم دنیا را به گردشگران و حتی ساکنان دائمی آن شهر ارائه می دهد.

معرفی و دانلود رایگان اپلیکیشن citymapper

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از فلایتو، برنامه citymapper یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه های موبایلی برای مسافران و حتی ساکنان دائمی 10شهر مهم دنیا است بوده که اطلاعاتی اعم از سرویس های حمل و نقلی را شامل می شود.

قطعا این سروین ببرای گردشگران کاربری بیشتری دارد و به وسیله این برنامه می توان از اطلاعات به روز تمامی وسایل حمل و نقل عمومی باخبر شد تا بهترین راه برای رسیدن به مقصد خود را پیدا کرد.

مهم ترین ویژگی این اپلیکیشن این است که بر طبق آخرین اطلاعاتی همچون تأخیر مترو، نقص فنی اتوبوس و ... .به روز می شود. اطلاعاتی در نتیجه با استفاده از این برنامه می توان برنامه ای بی دردسر برای سفر خود داشت و از اتلاف وقت جلوگیری کرد.

اپلیکیشن citymapper بر اساس اطلاعاتش مدت زمان راه از مقصد به وسیله مترو، قطار، اتوبوس، تاکسی، دوچرخه، پیاده و حتی کشتی و قایق را محاسبه کرده و اعلام می کند.

این نرم افزار که برای کاربران آی او اس و اندروید به صورت رایگان قابل دانلود است، در حال حاضر حاوی اطلاعات 30 شهر مهم دنیا همچون شیکاگو، بوستون، تورنتو، ایسلند، سانفرانسیسکو، نیویورک، لس آنجلس، فیلادلفیا، پاریس، لندن، ونکوور، مونترال و ... بوده که با سفر به آنها می توان از این اپلیکیشن استفاده شود.

از دیگر مزایای این برنامه می توان به پیشنهاد بهترین مسیر رفت و آمد،دسترسی به اطلاعات واقعی وسایل حمل و نقل عمومی و قابلیت شخصی سازی برنامه و برنامه ریزی برای مقصدهای روزانه اشاره کرد.

پس اگر قصد سفر به یکی از این شهرها را دارید می توانید با دانلود رایگان اپلیکیشن citymapperسفر را برای خود راحت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه