کد: 13950713150645625

توسعه فضای کسب و کار باکمیته های مشترک آموزشی

کد: 13950713150645625

https://goo.gl/w4sHj3

، آبادان , (اخبار رسمی): سید مرتضی نعمت زاده، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان در اولین نشست شورای آموزش و پرورش، از تشکیل کمیته های دائمی مشترک در منطقه، در جهت تعالی و توسعه فضای آموزشی آبادان و خرمشهر خبر داد.

توسعه فضای کسب و کار باکمیته های مشترک آموزشی

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید مرتضی نعمت زاده معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان در اولین نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور مدیر عامل سازمان و نمایندگان وزارت آموزش و پرورش تشکیل شد، گفت: نیروی انسانی، به عنوان مهمترین و استراتژیک ترین بخش از منابع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می آید. توجه و تمرکز به این بخش مهم، می تواند ما در راستای اهداف کلان فرهنگی، یاری نماید.

توسعه منابع انسانی، بدون شک در عصر امروز، از اهمیت به سزایی در رشد و پیشرفت اقتصادی، برخوردار است. لذا با تکیه به اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش، به عنوان کارخانه تولید منابع بکر و سازنده نیروی انسانی، بر آن هستیم تا با همگرایی و همگونی مشترک با نهاد متولی این حوزه، یعنی وزارت آموزش و پرورش، تحولی شگرف را در این بخش در منطقه آزاد اروند، ایجاد نماییم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در پایان عنوان کرد: برگزاری جلسات مشترک و همچنین، تشکیل کمیته های تخصصی در راستای تغییر و اصلاح ساختاری، نظام حاکم بر آموزش و پرورش در آبادان و خرمشهر، فی مابین این سازمان و ادارات آموزش و پرورش آبادان و خرمشهر ،لازم و ضروری به نظر می آید. و ما آمادگی خود را برای سازندگی و بنای یک ساختار توسعه یافته و کارا از نظام توسعه یافته آموزشی در منطقه را داریم.
برگزاری جلسات دو ماهانه در جهت هدف مذکور و تعالی و پیشرفت آموزشی، از بهترین و موثرترین اقدامات کوتاه مدت در جهت برنامه ریزی آموزشی خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.