اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151185541

چطور با اطمینان خرید اینترنتی انجام دهیم؟

کد: 13950714151185541

https://goo.gl/ttk0CW

، تهران , (اخبار رسمی): خرید اینترنتی، رفتاری است که کم و بیش در بین ایرانی ها جای خود را باز کرده است، به چند دلیل عمده و بسیار پر اهمیت این نوع خرید قوانین و فوت و فنی دارد

چطور با اطمینان خرید اینترنتی انجام دهیم؟

گذشته از خرید اینترنتی پوشاک، خودرو، ملک، غذا و ... جدیدا حتی برنامه هایی برای خرید اینترنتی از سوپر مارکت ها و حتی نانوایی هم ساخته شده است.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فلایتیو، خرید اینترنتی رفتاری است که کم و بیش در بین ایرانی ها جای خود را باز کرده است، به چند دلیل عمده و بسیار پر اهمیت این نوع خرید قوانین و فوت و فنی دارد که اگر با آن آشنایی نداشته باشیم ممکن است ضرر کنیم و از طرف دیگر در صورتی که با آن آشنایی کامل یا حتی نسبی داشته باشیم می توانیم فرایند خرید کردن را برای خودمان و دیگران راحت تر کنیم و در بسیاری از مواقع سود هم بکنیم.

امروزه سایت ها، برنامه های موبایلی، نرم افزارهای زیادی برای خرید اینترنتی یا بهره گیری از خدمات اینترنتی ساخته شدند که استفاده از بعضی از آن ها رایگان است و بعضی دیگر با پرداخت پول قابل استفاده است.

گذشته از خرید اینترنتی پوشاک، خودرو، ملک، غذا و ... جدیدا حتی برنامه هایی برای خرید اینترنتی از سوپر مارکت ها و حتی نانوایی هم ساخته شده است. گویا مساله خرید اینترنتی اگر با همین سرعت و خلاقیت پیش برود تا چند وقت دیگر، نیازی به خارج شدن از منزل یا محل کار برای خرید کردن نیست. چرا که می توان با نصب چندتا برنامه یا استفاده از سایت ها کالا و خدمات مورد نیاز را اینترنتی تهیه کرد و وقت و انرژی و هزینه رفت و آمد خرید را صرف کارهای دیگر کرد.

سفر کردن هم جزو کارهایی است که می توان با استفاده از اینترنت تمام فرایند آن را آسان تر کرد. مثلا برای تهیه بلیط قطار یا هواپیما دیگر نیازی به رفتن به آژانس های هواپیمایی یا مراکز فروش بلیط قطار نیست، چون سامانه ای مثل فلایتیو که خرید و رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار را انجام می دهد، شما را از وقت گذاشتن و پیوستن به ترافیک چندین ساعته شهر معاف می کند.

می توانید با فلایتیو تمام پروازهای داخلی و خارجی و چند مسیر و بلیط های قطار، ایرلاین ها، تاریخ پروازها و قطارها، قیمت بلیط ها و هر آن چه را که برای سفر کردن به آن نیاز دارید به دست بیاورید.

علاوه بر خرید اینترنتی بلیط هواپیما یا قطار از فلایتیو، می توانید راهنمای سفر، اطلاعات کامل تمام ایرلاین های داخلی و خارجی، مقررات حمل بار و توصیه ها و نکته هایی برای سفر کردن در فلایتیو پیدا کنید و با خیال راحت چمدان ها را ببندید و آماده سفر شوید. ممکن است خیلی از افراد هنوز به خرید اینترنتی اعتماد نداشته باشند، البته تا حدودی حق دارند چون موانع و مشکلاتی مثل پایین بودن سرعت اینترنت، مناسب نبودن خدمات سایت ها و برنامه های خرید اینترنتی، مشکلات پرداخت آنلاین در فرایند خرید اینترنتی وجود دارد، اما سامانه فلایتیو برای حل این مشکلات هم راه کارهایی دارد، که مهم ترین آن پشتیبانی شبانه روزی سامانه است.

تیم پشتیبانی فلایتیو درهر ساعت از شبانه روز، پاسخ گوی هر سوالی است که برای مشتریان یا کاربران سایت به وجود آمده است.

علاوه بر این که گروه پشتیبانی فلایتیو در فرایند خرید یا رزرو بلیط قدم به قدم همراه خریدار هستند و او را راهنمایی می کنند تا با خیال راحت خرید اینترنتی بلیت را انجام دهند.

برای مشاهده پروازهای خارجی فلایتیو به صفحه پرواز خارجی مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

حراج و تخفیف