اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717152775541

راهکارهای ساده برای مشکل اضافه بار را بدانید

5 راهکار برای مقابله با اضافه بار در پرواز داخلی

کد: 13950717152775541

https://goo.gl/Kgeq6q

، تهران , (اخبار رسمی): بر اساس قوانین هر ایرلاین، چمدان شما هنگام پروازهای داخلی باید وزن مشخصی داشته باشد، در غیر این صورت، با حمل بار بیشتر مجبور به پرداخت هزینه اضافه بار می شوید.

5 راهکار ساده برای مقابله با مشکل اضافه بار در پروازهای داخلی

حواستان باشد که در صورت شلوغ بودن پرواز یک کیف را در جایگاه اختصاصی بار (بالای صندلی هواپیما) و کیف دیگر را زیر صندلی خود قرار دهید.

به گزارش اخبار رسمی از روابط عمومی فلایتیو، محدودیت زیاد ایرلاین ها بر بار مسافران در پروازهای داخلی باعث شده تا بستن چمدان برای اینگونه سفرها تبدیل به مسئله ای پیچیده و سخت برای مسافران شود.

اگر می‌خواهید با مشکلات حمل بار در پروازهای داخلی دست و پنجه نرم نکنید، به این 5 راهکار ساده عمل کنید تا پروازهای داخلی برایتان راحت شود.

لیستی از وسایل مورد نیازتان تهیه کنید

اگر از تهران به مشهد می روید، کار سختی نیست وسایلی را که در خانه جا گذاشته اید دوباره از مشهد تهیه کنید. اما نوشتن لیست سفر این اطمینان را به شما می‌دهد که همه وسایل مورد نیازتان همراهتان است و لازم نیست نگران چیزی باشید.

بهترین کار برای نوشتن لیست سفر این است که یک لیست کلی برای تمام سفرها داشته باشید که شامل وسایل اساسی مانند مسواک، شانه، شارژر و ... باشد و یک بخش جداگانه برای سفر در فصل های مشخص و سفرهای کاری بنویسید. یادتان باشد که داشتن لیست این امکان را به شما می دهد که به جای صرف چند ساعت وقت برای بستن چمدان، در عرض نیم ساعت چمدان خود را آماده سفر کنید!

 در فرودگاه چمدان خود را زود تحویل بدهید

تجربه شخصی مسافران نشان داده که بعضی از ایرلاین ها این انعطاف را دارند که اجازه حمل بار دستی بیشتری به مسافران خود بدهند. اما این در صورتی است که زود به فرودگاه بروید و بار خود را لحظه های آخر تحویل گیت ندهید. در این صورت شما می توانید به جای یک کیف دستی، دو کیف همراه خود به هواپیما ببرید.

اما حواستان باشد که در صورت شلوغ بودن پرواز یک کیف را در جایگاه اختصاصی بار (بالای صندلی هواپیما) و کیف دیگر را زیر صندلی خود قرار دهید.

 میزان مجاز حمل بار در ایرلاین های مختلف را با هم مقایسه کنید

هر ایرلاینی قوانین مختص خود را برای حمل بار مسافران دارد. مثلا بیشتر هواپیماهای ارزان قیمت (مانند شرکت هواپیمایی انور، ایرآسیا، ایرعربیا و ...) به دلیل قیمت مناسبی که ارائه می دهند اجازه حمل بار کمتری به مسافران خود می دهند. با آگاهی از این قوانین می توانید بلیط پروازهای خود را متناسب با میزان بارتان، از ایرلاین های مشخصی در هر سفر خریداری کنید.

 بعضی وسایل را در مقصد سفرتان تهیه کنید

خوبی سفرهای داخلی این است که می توانید به جای حمل کردن بعضی وسایل، آنها را به راحتی از شهری که به آن سفر می کنید بخرید.

مثلا از آنجایی که مایعات حجم و وزن زیادی را در چمدان می گیرند، بهتر است به جای حمل شامپو، وسایل آرایشی غیرجامد و ...، آنها را شهری که به آن سفر می کنید خریداری کنید.

 به جای چمدان از ساک های پارچه ای استفاده کنید

ساک های پارچه ای، به دلیل منعطف بودنشان، این امکان را به شما می دهند که از تمام فضاهای آن برای حمل بار استفاده کنید؛ مهم تر از همه اینکه در مقایسه با چمدان وزن کمتری دارند و اجازه حمل میزان بار بیشتری را به شما می دهند.

از آنجا که در پروازهای داخلی معمولا بیشتر مسافران لباس و وسایل شخصی به همراه دارند و وسایل شکستنی و ارزشمندی با خود حمل نمی کنند، استفاده از این ساک ها آسیبی به وسایل درون ساک نمی زند.

یادتان باشد که قوانین حمل بار در پروازهای داخلی و خارجی، اجازه تحویل گرفتن ساک ها و چمدان هایی که قفل خرابی دارند را به ایرلاین نمی دهد.

برای آگاهی بیشتر از جزییات حمل بار می توانید مطلب نکاتی در زمینه بار مسافر در سفرهای هوایی را مشاهده کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فلایتیو

فلایتیو، سیستم رزرو آنلاین بلیط هواپیما و قطار است که با آن می توانید در هر کجا و هر زمان، بهترین قیمت های پروازهای داخلی و خارجی را ببینید و خرید کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]