اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153035586

فینال فینالیست های جام جهانی ایتالیا

احمدی با قرار گرفتن در رده هشتم فینالیست شد

کد: 13950717153035586

https://goo.gl/dsvnal

، تهران , (اخبار رسمی): در پایان مرحله مقدماتی رشته تفنگ 10 متر بانوان رقابتهای فینال فینالیست های جام جهانی – ایتالیا، الهه احمدی با قرار گرفتن در جایگاه هشتم، فینالیست شد.

احمدی با قرار گرفتن در رده هشتم فینالیست شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این رقابتها در حالی از 13 مهر ماه به میزبانی کشور ایتالیا آغاز شد که امروز در رشته تفنگ 10 متر بانوان الهه احمدی به مصاف رقبای خود رفت.
در پایان مرحله مقدماتی تفنگ 10 متر که 12 تیرانداز حضو رداشتند احمدی با کسب امتیاز 415٫1 در رده هشتم ایستاد و راهی فینال شد.
در این رقابت‌ها احمدی به عنوان مدافع قهرمانی و برای چهارمین دوره پیاپی است که حضور دارد. الهه احمدی در دوره گذشته این رقابت‌ها به مدال طلا دست یافته بود.
فینال این رقابتها تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.
مسابقات فینال فینالیست‌های جام جهانی که در شهر بولونیا – ایتالیا برگزار می‌شود در هر رشته 12 ورزشکار از قهرمانان المپیک، قهرمان جام جهانی تیراندازی و قهرمان دوره گذشته حضور دارند که از طرف فدراسیون جهانی دعوت شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش