کد: 13950717154165625

همکاری مشترک اروند با شرکت خانه‌سازی ایران

کد: 13950717154165625

https://goo.gl/rUY7fO

، آبادان , (اخبار رسمی): سید مهدی موسوی، مدیر محیط زیست، بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند از امضای تفاهم در خصوص ساخت بیمارستان و چند پروژه عمرانی دیگر فی کابین این سازمان و شرکت خانه سازی ایران وابسته به سازمان تامین اجتماعی، در آینده خبر داد.

همکاری مشترک اروند با شرکت خانه‌سازی ایران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، سید مهدی موسوی  در این زمینه اظهار داشت: امروز هیئتی از شرکت خانه‌سازی ایران وابسته به سازمان تأمین اجتماعی از پروژه‌های عمرانی در حال ساخت سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه سلامت، دیدن کرد.

وی افزود: بر همین اساس قرار شد تا این شرکت در ساخت بیمارستان شهید موسوی خرمشهر و بیمارستان اروند با سازمان منطقه آزاد اروند در صورت توافق، مشارکت داشته باشد.

مدیر محیط زیست، سلامت و بهداشت،  سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این شرکت با توجه به تجاربی که در ساخت پروژه‌های مختلف در دیگر نقاط کشور دارد می‌تواند در ساخت پروژه‌های عمرانی منطقه آزاد اروند مشارکت خوبی داشته باشد.

موسوی عنوان کرد: شرکت خانه‌سازی ایران در خصوص همکاری های مشترک و فی مابینی در حوزه بهداشت و سلامت با این سازمان، اعلام آمادگی کرد.

وی اعلام کرد: این شرکت علاوه بر آن، آمادگی خود را به منظور جذب سرمایه‌گذار خارجی به منطقه آزاد اروند اعلام نمود،  که این امر، تاثیر به سزایی در هدایت سرمایه در بخش های مختلف حوزه سلامت و بهداشت  را خواهد داشت.

مدیر محیط زیست، سلامت و بهداشت، سازمان منطقه آزاد اروند افزود: بر همین اساس ، قرار است پس از بررسی و کارشناسی های اولیه و مطالعه موضوع، تفاهم‌نامه همکاری بین این سازمان و شرکت خانه‌سازی ایران وابسته به سازمان تأمین اجتماعی به امضا برسد.

موسوی در پایان عنوان کرد: بستن چنین تفاهم‌نامه‌هایی می‌تواند در افزایش کمی و کیفی ساخت پروژه‌های عمرانی در حوزه سلامت و دیگر حوزه‌ها مؤثر باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد اروند

منطقه آزاد اروند با مساحت 37400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) می باشد که در محل تلاقی دو رودخانه اروند رود و کارون واقع است. این منطقه در همجواری با کشورهای عراق و کویت می باشد که با داشتن ظرفیتی از قبیل حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | شهر و جامعه