اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718154955586

فینال فینالیست های جام جهانی ایتالیا

جام‎بزرگ هشتم شد و به فینال رسید

کد: 13950718154955586

https://goo.gl/E9dC8z

، تهران , (اخبار رسمی): جام‎بزرگ در مرحله مقدماتی تفنگ 3 وضعیت رقابت‌های تیراندازی فینال فینالیست‌ها هشتم شد و به فینال راه یافت.

جام‎بزرگ هشتم شد و به فینال رسید

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله مقدماتی مسابقات فینال فینالیست‌های جام جهانی تیراندازی امروز در دومین روز خود در رشته 50 متر تفنگ 3 وضعیت زنان درحالی  برگزار شد که در نهایت مه‎لقا جام‎بزرگ در مصاف با حریفان خود توانست با کسب امتیاز 584 و از بین 12 شرکت کننده بعنوان نفر هشتم به فینال راه یافت.
تالحظاتی دیگر فینال این رقابتها برگزار می شود.
مسابقات فینال فینالیست‌های جام جهانی که در شهر بولونیا – ایتالیا برگزار می‌شود در هر رشته 12 ورزشکار از قهرمانان المپیک، قهرمان جام جهانی تیراندازی و قهرمان دوره گذشته حضور دارند که از طرف فدراسیون جهانی دعوت شدند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش