اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950718155035586

از 24 مهرماه در محل فدراسیون تیراندازی

حضور 20 تپانچه زن در اردوی تمرینی تیم ملی

کد: 13950718155035586

https://goo.gl/DQT41i

، تهران , (اخبار رسمی): 20 تپانچه زن از 9 استان کشور به اردوی تمرینی نوجوانان و جوانان دعوت شدند.

حضور 20 تپانچه زن در اردوی تمرینی تیم ملی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، این اردو  در جهت آماده سازی تیراندازان در رقابتهای برون مرزی می باشد که  از 24 مهرماه الی  4 آبان ماه در محل فدراسیون تیراندازی برگزار می شود.
از استان تهران، آیناز روضه مقدم، آمیتیس جعفری، هانیه رستمیان، سیده شیرین مرتضوی، هونامیک کلانتری، سحر زال، عرفان صلواتی، مهدی تندری، سید جمال موسوی، کیانوش مختاری از استان یزد، زهره صادقی و منیژه زارع ازاستان قزوین، مرتضی علی محمدی از استان بوشهر، محمد تاجدینی از استان همدان، علی میرزایی ، از استان مرکزی، علیرضا میرزایی، از استان سمنان، علی شهرودی، از استان ایلام، پگاه عزت پناه لطفی و از استان کرمانشاه لعیا محمدی و علی دریا تبار، 20 تیراندازی هستند که در رشته تپانچه از 9 استان کشور در دو  رده سنی نوجوانان و جوانان تمرینات خود را زیر نظر مربیان دنبال می کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران

تبادل دانش و اطلاعات در بخش ورزشهای تیراندازی و تیروکمان گام موثری در راه رسیدن به اهداف واقعی در این رشته های ورزشی است . امیدواریم با کمک و یاری شما اعضای محترم خانواده تیراندازی (مربیان، داوران ، ورزشکاران و دوستداران این رشته های ورزشی ) بتوانیم در انتقال دانش و تجربیات خود و دریافت گزارشات خبری از رویدادهای علمی ومسابقاتی از طرف شما بعنوان یک منبع خبری از باشگاهها و شهر و استان خود به پویایی و گسترش این ورزشها کمک نماییم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش